Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:422648
 
Evaluation:
Published: 10.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Restorāns Vincents    3
1.1.  Produkts    3
1.2.  Vieta    4
1.3.  Cena    5
1.4.  Veicināšana    6
1.5.  Cilvēki    7
1.6.  Process    7
1.7.  Fiziskā vide    8
2.  Restorāns Bibliotēka Nr 1    9
2.1.  Produkts    9
2.2.  Vieta    10
2.3.  Cena    11
2.4.  Veicināšana    11
2.5.  Cilvēki    12
2.6.  Process    12
2.7.  Fiziskā vide    13
3.  Trīs pavāru restorāns Tam labam būs augt    15
3.1.  Produkts    15
3.2.  Vieta    16
3.3.  Cena    16
3.4.  Veicināšana    17
3.4.  Cilvēki    17
3.6.  Process    18
3.7.  Fiziskā vide    18
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    21
Extract

Secinājumi

• Restorāni “Vincents” .”Bibliotēka Nr1” un trīs pavāru restorāns “Tam labam būs augt” piedāvā plašu pakalpojumu un produktu klāstu, kas visiem restorāniem ir diezgan līdzīga, jo visi restorāni izmanto pašu mājsaimnieku zemniecības produktus, savukārt restorāns Vincents, kas ir ieguvis 1. Vietu kā labākais restorāns Latvijā izmanto zemnieku piedāvājuma klāstus bez starpnieku palīdzības, kas ir viens no būtiskākajām atšīrībām starp šiem restorāniem.
• Salīdzinot restorānus, restorāns Vincent ir vienīgasi restorāns, kurš piedāvā klāt galdu ārpus Latvijas robežām un to arī kvalitatīvi izpildot jau šobrīd.
• Cenas restorānos ir dažādas, vislīdzīgākais cenas ir starp Bibliotēka Nr1 restorānu un Vincents.
• Trīs pavāru restorāns piedāvā viszemākas cenas salīdzinot ar iepriekš minētajiem restorāniem.
• Veicināšanas pasākumi visos restorānos ir diezgan līdzīgi ,izšķir atšķirību tikai restorāna specifiskie piedāvājumi, kā piemēram Vincents restorāns veicināšanas paņēmiens ir “Tirdziņš Kalnciema kvartālā”
• Visos restorānos darbinieku atlasei, apmācībām motivēšanai un kontrolei pievērš lielu uzmanību, kas pierāda to, ka visi šie trīs restorāni nevelti ieguvuši augstās vietas aptaujas rezūltātā, jo personals visos trijos restorānos ir augstā līmenī, un darbinieki ir tieši tas, kas vistiešākajā saskarsmē ir ar restorāna viesiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1337344
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register