Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218181
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Mārketinga pētījumu teorija   
3.  Mārketinga pētījumu process   
4.  SIA “X” mārketinga darbības apraksts   
4.1.  Preču un pakalpojumu sortiments   
4.2.  Materiāli tehniskā apgāde   
4.3.  Reklāma   
4.4.  Patērētāji   
4.5.  Konkurenti   
4.6.  Tirgus izpētes un noieta metodes   
5.  SIA “X” mārketinga komunikācijas formu un līdzekļu izvēle   
6.  Pētījumu rezultātu kopsavilkums   
7.  Secinājumi   
8.  Priekšlikumi   
Extract

Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Nepētot savus pircējus, konkurentus, starpniekus un pašu informāciju par realizāciju un cenām, tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli. Informācija ir tik pat svarīgs vadīšanas objekts kā izejvielas, iekārtas, personāls un nauda. Tomēr ir grūti atrast uzņēmumu, kurš būtu pilnīgi nodrošināts ar informāciju par tirgu. 20.gadsimta otrajā pusē pastiprinājās nepieciešamība saņemt informāciju par tirgu, jo uzņēmumu kļuva arvien vairāk un pastiprinājās konkurence. Savā darbā vēlējos atrast efektīvāko mārketinga komunikāciju formu un līdzekļus SIA “X”. Mans mērķis ir izpētīt esošo mārketinga komunikāciju sistēmu, konstatēt esošās mārketinga komunikācijas sistēmas darbības efektivitāti, konstatēt nepieciešamos uzlabojumus un izmaiņas, lai nodrošinātu uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu.
Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu vākšana, analīze un rezultātu apkopošana par dažādām mārketinga jomām. Mārketinga pētījumi sniedz informāciju pētniekiem par tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, par visu ārējo mārketinga vidi. Uz mārketinga pētījumiem pamatojas mārketinga darbības plānošana, vadošo lēmumu pieņemšana visās jomās.
Mārketinga pētījumos tiek izdalīti sekojoši objekti:
Ārējā uzņēmumu vide
Tirgus
Patērētāji
Konkurenti.
3. Mārketinga pētījumu process.

1.Problēmas apzināšana un pētījumu mērķu formulēšana
mārketinga pētījumu nepieciešamība
problēmas apzināšana, mērķu formulējums
2.Pētījumu plāna izstrādāšana
mārketinga pētījumu metodes izvēle
vajadzīgās informācijas apzināšana, tās iegūšanas veidi
datu vākšanas paņēmieni, to izvēle
jautājumu saraksts respondentiem
respondentu izvēle un atlase
3.Pētījumu realizācija
datu vākšana
datu apstrāde
4.Pētījumu rezultātu interpretācija un prezentācija pasūtītājiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register