Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:625670
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Piedāvāta produkta apraksts    3
2.  Pētījumu apraksts    5
3.  Pētījumu vākšanas un apstrādes metodes    6
4.  Pētījuma rezultāti    7
5.  Secinājumi un priekšlikumi    9
  Pielikums    10
  Izmantotas literatūras saraksts    12
Extract

Veiksmīga mārketinga pamats ir tirgus pētījums, kuru preces ražotājs vai tirgotājs, atkarībā no savām finansiālajām iespējām, var veikt pats vai pasūtīt specializētās aģentūrās, kas veic mārketinga pētījumus.

Šīm patstāvīgajam darbam darba autors izvēlējas pētīt vienu no komercbanku piedāvātiem produktiem – kredītkarti. Pašam darba autoram tā ir ļoti aktuāla tēma, jo viņš pats sava ikdienas dzīvē izmanto norēķinu kartes, ka arī šobrīd tas izmanto jau lielāka daļa no Latvijas iedzīvotājiem. Algas tiek pārskaitītas uz norēķinu kontiem jeb maksājuma kartēm. Bezskaidra veida norēķini par precēm un pakalpojumiem tirdzniecības vietās kļūst arvien populārāki, jo pastāv risks, ka pircējs vai kasiere kļūdīsies maksājot ar skaidro naudu par precēm vai izdodot atlikumu. Internetbankas izmantošana ļauj ietaupīt laiku un naudu.

Darba autora pētāmais objekts būs A/S Parex bankas jauna kredītkarte American Express Blue. Pirmā daļa tiek aprakstīts šīs bankas produkts.

Šī pētījuma uzdevums ir uzzināt A/S Parex bankas klientu un potenciālo klientu vajadzības un viedokli par kredītkartēm. Kā arī iegūt informāciju par potenciāliem klientiem un konkurentiem.
Darba mērķis ir uzzināt patērētāja prasības pret šo produktu, viņu vēlmes un ierosinājumus, lai varētu veikt labojumus.
Kredītkarte privātpersonām dod iespēju:
saņemt skaidru naudu bankas automātos un jebkurā bankā visā pasaulē,
saņemt naudas ieskaitījumus kartes kontā,
ātri un ērti norēķināties par precēm un pakalpojumiem visā pasaulē,
veikt norēķinus internetā,
ir iespējams rezervēt viesnīcu, .
izmantot auto īres pakalpojumus utt.

Kredītkartes dod saviem lietotājiem iespēju izmantot atjaunojamo bezprocentu kredītlīniju līdz noteiktam limitam noteikta laika periodā.
Kredītkartēm tiek parasti piešķirts kredītlimits jeb naudas summa, kuru komercbanka atļāvusi iztērēt papildus kontā esošajiem naudas līdzekļiem, izveidojot kontā negatīvo atlikumu minētas naudas summas ietvaros.
Tātad kredītkartes dod savam lietotājam iespēju izmantot bankas līdzekļus jeb kredītu ikdienas maksājumiem.
Bankas piešķirtie vai piedāvātie overdrafti jeb kredīta limiti uz maksājuma kartēm, daudziem bankas klientiem, ir ļoti ērts aizdevuma veids, kas ļauj iepirkties kredītā kad vien vēlies. Pie tam bankas nauda uz kredītkartes piešķirta uz nenoteiktu laiku, to var atmaksāt pilnība vai pa daļām un atkal tērēt no jauna. Savukārt noformējot kredītu līzinga kompānijas, klientam ir iespēja tikai segt to, izmantot no jauna nav iespējams. Ka arī katram no mums vienmēr ir ierobežots laiks, tāpēc daudz vieglāk tikai vienreiz noformēt kredītu ikdienas pirkumiem un lietot to kaut visu mūžu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register