Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:930422
 
Evaluation:
Published: 24.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  PEST analīze    4
2.  Konkurences spēki    6
2.1.  Konkurenti    6
2.2.  Konkurentu skaits un ietekme - konkurences daudzstūris    6
2.3.  Tirgus tendences    7
3.  SWOT analīze    8
4.  Tirgus segmentēšanas un pozicionēšana    9
4.1.  Patērētāju segmentēšana    9
4.2.  Segmentēšana pēc izplatīšana    10
4.3.  Produkta pozicionēšana    11
4.4.  Mērķa tirgus apjoms    11
4.5.  Mērķa tirgus noteikšana    11
5.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    13
5.1.  Mārketinga komplekss    13
5.2.  Produkta stratēģija    15
5.3.  Cenu stratēģija    16
6.  Izplatīšana un veicināšana    18
6.1.  Izplatīšana    18
6.2.  Veicināšana    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Bibliogrāfiskais saraksts    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Studiju darba izstrādes gaitā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Latvijas tirgū netiek izplatīti līdzīgi produkti kā izsmidzināmā silikona aizsargplēve;
2. Latvijā neviens uzņēmums neražo viedtālruņu aizsargplēves vai izsmidzināmas silikona aizsargplēves, tādēļ tā ir brīva tirgu niša;
3. Pastāv labas izredzes iegūt lielu tirgus daļu, jo šis produkts novērš alternatīvo produktu nepilnības;
4. Visefektīvākais veids kā ātri sasniegt lielāku patērētāju skaitu, ir izmantot jau esošos izplatīšanas kanālus;
5. Izsmidzināma silikona aizsargplēve ir inovatīvs produkts jauno tehnoloģiju vidū, jo atšķirībā no citiem līdzīga veida produktiem, jo viens izsmidzināmās silikona aizsargplēves iepakojums ir piemērots visa veida ierīcēm.
Studiju darba priekšlikumi:
1. Uzņēmumam, nostiprinot savas pozīcijas tirgū, ir iespēja izplatīt savu produkciju izmantojot netikai mazumtirgotāju un internetveikalu izplatīšanas kanālus, bet arī izveidojot savu veikalu;
2. Uzņēmumam ir jāsadarbojas ar mobilo telefonu un planšetdatoru izplatītājiem un jāpiedāvā izsmidzināmā silikona aizsargplēve komplektā ar viedtālruņiem un planšetdatoriem;
3. Uzņēmuma ir jāpozicionē izsmidzināmā silikona aizsargplēve kā produkts, kuru var izmantot arī planšetdatoru, portatīvo datoru uncitu ierīču pārklāšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register