Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109598
 
Evaluation:
Published: 02.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

2003.gadā visvairāk ārzemju ceļotāju ir bijuši no kaimiņu valstīm, šī tendence saglabājas arī tagad – no Lietuvas (753,7 tūkst. jeb 30,5%) un no Igaunijas (645,2 tūkst. jeb 26,1%). Salīdzinājumā ar iepriekšējo (2002) gadu ievērojami pieaudzis ceļotāju no Vācijas skaits (191,9 tūkst. jeb 7,8%).
32,7% ceļotāju Latvijā ierodas tranzītā, 21,6% ceļotāju mērķis ir atpūta, ārstēšanās, sports (tai skaitā 20,4% - atpūta), 16,2% - darījumu brauciens, 15,3% ceļotāju apmeklējuma mērķis ir radinieku un draugu apmeklējumi, 2,3% - iepirkšanās.
2003.gadā ārzemju vairāk dienu ceļotāju apmeklētākās vietas Latvijā atrodas Rīgas reģionā. Tās ir Rīga (559 tūkst.), Jūrmala (89 tūkst.), Rīgas rajons (61,1 tūkst.). No vietām valstī ārpus Rīgas reģiona visvairāk apmeklēta bija Liepāja (101,5 tūkst.) .

Secinājumā varētu pateikt, ka pārsvara viesnīcas klienti (mērķgrupa) ir darījuma, vai biznesa cilvēki un tie, kuri ir atbraukuši uz pilsētu pavadīt savu brīvo laiku. Tie ir ceļotāji no kaimiņvalstīm, ka arī no visas Eiropas. Darījuma klientiem ir svarīga viesnīcas atrašanas vieta, darījuma pakalpojumu sniegšanas apjoms un iespējas tikt nepieciešamajā pilsētas vietā pēc iespējas ātrāk. Tas nozīme, ka viesnīcas City Motion izvietojums ir izdevīgs un pakalpojumi ir attiecīgi mērķa auditorijas prasībām. Otrkārt, tūristiem ir svarīga numuru ērtība, ēdināšanas un izklaides iespējas, kas arī ir pārdomāts viesnīca City Motion. (Piedāvājums ir līdzīgs citām šīs klases viesnīcām, tomēr tas atšķiras ar kvalitāti un moderniem papildinājumiem – mēbeļu izpildīšanas materiāliem, videotelefonu numuros, gaisma ieslēgšanos/izslēgšanos numurā pēc balss komandas un cit)
Būtiski arī ir tas, ka personālam ir jāzina vairākas (vismaz 2 =) svešvalodas, jo Latvijas tūrisma attīstība ir vērsta uz ienākošo tūrismu, un tas nozīme, ka klientu loka īpatsvars pieaug tieši ārvalstnieku jomā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1359494
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register