Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga plāns rotaļlietu realizēšanai-
Mārketinga plāns rotaļlietu realizēšanai
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | Mārketinga vide | |
1.1. | RIMI OSTMALA iekšējā vide | |
1.1.1. | Uzņēmuma resursu un produktu apraksts | |
1.1.2. | Rotaļlietu konkurējošās priekšrocības | |
1.1.3. | Rotaļlietu ienesīgums, esošā tirgus daļa | |
1.1.4. | RIMI OSTMALA mārketinga mērķi un stratēģija | |
1.2. | RIMI OSTMALA ārējā vide | |
1.2.1. | RIMI OSTMALA makrovides faktori | |
1.2.2. | Rotaļlietu pieprasījums | |
1.2.2.1. | Rotaļlietu tirgus raksturojums, lielums, attīstība | |
1.2.2.2. | Segmentēšana | |
1.2.2.3. | Rotaļlietu patērētāja rakturojums | |
1.2.2.4. | Rotaļlietu tirgus pieprasījuma noteikšana un paredzēšana | |
1.2.3. | RIMI OSTMALA rotaļlietu tirdzniecības konkurence | |
1.2.3.1. | Rotaļlietu tirdzniecības attīstības tempi, ieiešanas, iziešanas barjeras | |
1.2.3.2. | RIMI OSTMALA rotaļlietu tirdniecības galvenie konkurenti | |
1.2.3.3. | Rotaļietu aizvietotājpreces | |
1.2.4. | RIMI OSTMALA starpnieki | |
1.2.5. | RIMI OSTMALA situācijas analīze | |
2. | RIMI OSTMALA mārketinga mērķi | |
3. | RIMI OSTMALA mārketinga stratēģija | |
3.1. | RIMI OSTMALA primārās stratēģijas | |
3.1.1. | RIMI TIRGUS aptveršanas stratēģijas | |
3.3.2. | RIMI OSTMALA konkurējošās pozīcijas stratēģija | |
3.3.3. | Rotaļlietu dzīvescikla stratēģija | |
3.2. | RIMI sekundārās mārketinga stratēģijas | |
3.2.1. | Rotaļlietu mērķa grupa | |
3.2.2. | Rotaļlietu pozicionēšana | |
3.2.3. | Rotaļlietu grūšanas un vilkšanas stratēģija | |
3.2.4. | Rotaļietu mārketinga kompleksa stratēģija | |
4. | Mārketinga programma | |
4.1. | Ar rotaļlietām saistītās aktivitātes | |
4.2. | Cenu veidošanas lēmumi | |
4.3. | RIMI sadales lēmumi | |
4.4. | RIMI virzības tirgus aktivitātes | |
5. | Sadales plāns | |
5.1. | RIMI sadales kanālu mērķi un robežas | |
5.2. | RIMI stratēģijas kanālu dinamikas stratēģija | |
5.2.1. | Preču fiziskā sadale | |
5.2.3. | Rotaļlietu noieta plāns pa sadales kanāliem | |
5.3. | Budžets preču fiziskaisadales loģistikai | |
6. | Secinājumi un priekšlikumi | |
Literatūras saraksts |
Tirgus situācija Latvijā ir dinamiska un mainīga. Tā nes negaidītus pārbaudījumus tirgus dalībniekiem katru dienu. Darbā tiks analizēts uzņēmums, kurš spējis nodrošināt stipras tirgus pozīcijas augstas kvalitātes preces tai skaitā rotaļlietas. Uzņēmums ir audzis pēc apgrozījuma, peļņas un darba vietu skaita. 2007. gadā uzņēmums svinēs savas pastāvēšanas 3 gadu jubileju. Līdzšinējās uzņēmuma tirgus pozīcijas var raksturot kā stabilas. Uzņēmums ir izveidojies viens no Rimi Latvia veikaliem, kura galvenie darbības virzieni ir augstas kvalitātes pārtikas, nepārtikas preču tirdzniecība. Sakarā ar to, ka darba autore darbojas uzņēmumā, nepārtikas nodaļā.
Līdzšinējā veiksmīgā uzņēmuma Rimi OSTMALA darbība ir pierādījusi pretējo, ka uzņēmuma tirdzniecības vietām ir pircēji.
“No piecām (vai vairākām) īpašībām, kas svarīgas pircējam, varam uzskaitīt: 1) tirgošanās vietu, 2)piedzīvoto pirkšanas procesā, 3) cenu, 4) preču un pakalpojumu izvēli, 5) preču un pakalpojumu atbilstību pircēja vēlmēm. Trūcīgākais patērētājs zemu vērtēs visu dārgo un viņam maz vajadzīgo. Viņam pietiks ar pārtikas veikaliņu, pavisam vienkāršu, tomēr laipnu pārdošanas procesu, iespējami zemu cenu, ierasto izvēli un vienkāršo iesaiņojumu.”1 Uzņēmuma Rimi OSTMALA mērķtirgus ir ikviens patērētājs un tieši pēc citātā minētās filozofijas vadās uzņēmums attiecībā pret savu klientu.
Vislabāk uzņēmuma Rimi OSTMALA tirdzniecības koncepciju apraksta nākamais citāts. “
“Lai realizētu noteiktos uzdevumus uzņēmuma vadītājiem nepieciešams plāns vai stratēģija. Bet lielākais uzņēmumu daudzums vienota uzdevumu kompleksa un stratēģijas vietā izstrādā hiarhisku savstarpēji saistītu stratēģiju sistēmu, detalizējot katru līmeni: kopējā korporatīvā stratēģija, individuālās stratēģijas priekš visām uzņēmuma struktūrvienībām, kā arī stratēģijas priekš katra tirgus un preces.”2 No augstākminētā citāta var izprast, ka uzņēmuma veiksmīga darbība bez stratēģijas nav iespējama. Uzņēmumam Rimi OSTMALA kā jebkuram uzņēmumam ir sava darbības stratēģija kura sastāv no savstarpēji saistītu stratēģiju sistēmas.
Tirdzniecība – process, kurš atrodas dinamikā.
Darba uzdevumi ir:
pamatojoties uz literatūras avotiem noskaidrot stratēģijas jēdziena būtību,
sniegt vispārēju mārketinga stratēģijas raksturojumu,
sniegt uzņēmuma Rimi OSTMALA raksturojumu,
analizēt uzņēmuma Rimi OSTMALA tirgus situāciju,
veikt uzņēmuma “REM” mārketinga stratēģijas analīzi,
izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.…
Zinātniski pētnieciskais darbs par mārketinga plānu, kurā apskatīti daudz būtisku aspektu no dažādiem skatu punktiem. Šis darbs pašlaik ir melnraksta stadijā, bet informācija ir apkopota.
- Mārketinga plāns rotaļlietu realizēšanai
-
Mārketinga stratēģija viesnīcām Siguldas novadā
Research Papers17 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
- Mārketinga vides izpēte SIA "Jūras Zvaigzne" darbībā un attīstībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns tirdzniecības uzņēmumam "Linda"
Research Papers for secondary school12
-
Mārketinga plāns SIA “Agris”
Research Papers for secondary school17
-
AS "Jelgavas cukurfabrika" mārketinga plāns
Research Papers for secondary school18
-
Mārketinga pasākumu plāns viesnīcai "Reval hotel Rīdzene"
Research Papers for secondary school13
-
Mārketinga plāns SIA "Microlines"
Research Papers for secondary school8