Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:757243
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    4
1.1.  Mērķi mārketinga situācijas analīzei    4
1.2.  Produkta apraksts    4
1.3.  SVID analīze    5
1.4.  Mērķa tirgus/klients    8
1.5.  Zīmola spēks    8
1.6.  Komunikācija ar klientu    9
1.7.  Pārdošanas/reklāmas kanālu apraksts    10
1.8.  Ieteicamie uzlabojumi    10
  SECINĀJUMI    12
  LITERATŪRAS SARAKSTS    13
Extract

1.1. Pārdošanas/reklāmas kanālu apraksts
Mūsdienās reklāmai ir ļoti liela loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iedomāties kādu atpazīstamu preci, kurai nebūtu reklāmas. Reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam. “Abavas” produkcijas galvenais informācijas izplatīšanas līdzeklis ir paši klienti.
Darbojas psiholoģiskais uzticamības faktors. To var labi pamanīt viesmīļu darbā. Bieži atnāk cilvēki, kuri apmeklē restorānu vai kafejnīcu pirmo reizi, un viņi nav informēti par ēdienkarti, tāpēc ir iespēja jautāt oficiantam par to, kāds ēdiens vai dzēriens ir vislabākais, bieži vien klienti izvēlas tieši to, ko viņiem iesaka viesmīļi, jo klienti uzticas. Tieši tāpēc oficiantu ieteikumi arī kalpo kā laba reklāma.
Vēl viens faktors, kas veido reklāmu ir dizains. “Abavas” produkcijai tas ir ļoti gaumīgs un pārdomāts. Nav nekā lieka, tikai svarīgākā informācija. Pudeļu iepakojums tiešām veido priekšstatu par labas kvalitātes dzērieniem.
Vīnam vissvarīgākais faktors ir garša, tāpēc, lai efektīvāk piesaistītu auditoriju, nedrīkst aizmirst par kvalitāti, jauninājumiem, un eksperimentiem.

SECINĀJUMI
Produkcijas cena ir atkarīga no ražotnes godalgu skaita, izejvielu ražošanas vietas, sortimenta plašuma un konkurentu skaita.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register