Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:563427
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
2.  Būvniecības nozares vispārējs apraksts    4
3.  Būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” darbības analīze    8
3.1.  Sniegto būvniecības pakalpojumu raksturojums    11
3.2.  SIA „RE&RE” SVID analīze    11
4.  Mārketinga stratēģiskā plānošana SIA „RE&RE”    14
4.1.  Produkta tirgus iespēju matrica SIA „RE&RE”    15
4.2.  Portera kopējais stratēģiskais modelis    16
4.3.  Mārketinga stratēģija pret konkurentiem tirgū    19
4.4.  Tirgus segmentēšana SIA „RE&RE”    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Kursa darba tēma ir „Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA „RE&RE”. Katru gadu būvniecības nozarei ir tendence palielināties, pēc pieauguma tempiem 2006. gadā tā atradās 3. vietā un IKP struktūrā veidoja 6%. Pēc statistikas datiem būvniecības nozare nav spējusi apmierināt strauji augošo pieprasījumu pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā. Jaunajiem uzņēmumiem ir sarežģīti iekļūt nozarē, jo trūkst kvalificēta darbaspēka, kā arī pieredzes būvniecībā un uzņēmējdarbībā. Būvniecības uzņēmums SIA „RE&RE” pēc apgrozījuma 2006. gadā ir otrais lielākais būvniecības uzņēmums Latvijā.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” mārketinga stratēģiju. Lai varētu sasniegt kursa darba mērķi, tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Veikt būvniecības nozares statistisko analīzi;
Izpētīt būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” darbību;
Noskaidrot un izanalizēt uzņēmuma mārketinga stratēģiju un tās izvēles pamatojumu SIA „RE&RE”.
Kursa darbā tiek izmantotas sekojošas pētījumu metodes:
Zinātniskās literatūras izpēte un analīze;
Grafiskā metode;
Statistiskā metode;
SVID metode.
Šobrīd Latvijā nav iespējams noteikt darbojošos uzņēmumu skaitu būvniecības nozarē, jo nozare pēc klasifikatora ir sadalīta vairākās grupās. Uzņēmumi reģistrējas vairākās grupās un klasēs, lai pieteiktu visus darbības veidus un līdz ar to tiek „pieskaitīti” vairākas reizes, kā arī daudzi uzņēmumi strādā ar licencēm, kas izsniegtas uz 10 gadiem un kuru termiņš vēl nav beidzies, tāpēc uzņēmumi būvkomersantu reģistrā vēl nav reģistrējušies, tādēļ Latvijā ir izveidojusies situācija, ka būvniecības nozarē reāli darbojas 3 kvalifikācijas sistēmas un nav iespējams noteikt būvniecības uzņēmumus skaitu.
Būvniecības nozarē nav iespējams strikti nodalīt – kas ir konkurents un kas potenciālais sadarbības partneris. Īpaši izteikts tas ir vidēji lieliem uzņēmumiem, nereti tie konkurē ar citiem uzņēmumiem kāda projekta ietvaros, citreiz sadarbojas kādā projektā ģenerāluzņēmēja vai apakšuzņēmēja statusā. (Liepa E., 2006)
Pēc Lursoft datiem pieejamās informācijas, 2006. gadā pēc NACE klasifikatora Latvijā bija reģistrējušies 1428 būvniecības uzņēmumi, pārsvarā Rīgā. Septiņu lielāko būvniecības uzņēmumu neto apgrozījums 2005. gadā bija virs 20 milj.Ls. (sk. Tabulu 1.1).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register