Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:418376
 
Evaluation:
Published: 29.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Produkts – dezinficējošais tīrīšanas līdzeklis Domestos
Mārketinga stratēģija – reklāma
Dažādi uzņēmumi (bez Domestos arī tādi kā, piemēram, Cillit, Aina, Harpic) patērētājiem piedāvā plašu tualetes tīrāmo līdzekļu klāstu, kur produktu atšķirības būtībā ir nelielas. Pārsvarā visi tiek reklamēti kā tādi, kas nodrošina mājās tīrību (tiek galā ar netīrumiem, nogulsnēm) un daļai arī papildus nāk klāt laba smarža.
Ņemot vērā to, ka tīrīšanas līdzekļi pamatā veic vienu un to pašu funkciju, tad patērētāji priekšroku dod jau iecienītam un pārbaudītam zīmolam. Lai ieinteresētu pircējus izmēģināt un turpmāk lietot tieši Domestos tualetes tīrīšanas līdzekļus, uzņēmums īsteno dažādas stratēģijas, bet konkrētāk tiks aplūkota reklāmas stratēģija.
Reklāmas tiek translētas televīzijā salīdzinoši bieži pauzēs starp filmām vai raidījumiem, reklāmu ilgums apmēram 30 sekundes. Šāda pieeja – īsi reklāmas rullīši, kas dienā vairākas reizes tiek atkārtoti - nodrošina zīmola atpazīstamību.
Televīzijā uzņēmums izmanto nedaudz atšķirīgu komunikācijas veidu ar patērētājiem nekā konkurenti. Konkurējošie zīmoli savās reklāmās lielāku uzmanību pievērš tam, cik labi to produkti tiek galā ar netīrumiem, nogulsnēm, tīri praktiski to parādot un mēģinot pierādīt. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register