Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:641906
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Ievads   
1.  Uzņēmuma raksturojums   
2.  Saldus pilsētas tirgus izpēte   
3.  Uzņēmuma paplašināšanas iespējas   
4.  Ārējās vides analīze   
4.1.  Nozares vides raksturojums   
4.1.1.  Konkurentu izpēte   
4.1.2.  Klientu galvenie piesaistes motīvi   
4.1.3.  Preču piegādātāju izpēte   
4.1.  Vispārējās ārējās vides raksturojums   
4.2.1.  Demogrāfiskie faktori   
4.2.2.  Politiskie faktori   
4.2.3.  Sociālie un kultūras faktori   
4.2.4.  Makroekonomiskie faktori   
4.2.5.  Tehnoloģiju attīstība   
4.2.6.  Globalizācija   
5.  Iekšējās vides analīze   
5.1.  Mārketings un tā nozīme uzņēmuma darbībā   
5.2.  Uzņēmuma mērķi   
5.3.  Cenu politika uzņēmumā   
5.4.  Uzņēmuma personāla raksturojums   
6.  Noieta veicināšanas stratēģija   
7.  Uzņēmuma finansu plānošana   
Extract

Attīstoties tirgus konkurencei Latvijā aktuāli ir kļuvuši mārketinga jautājumi, kas sociālismā netika izmantoti un vērā ņemti. It sevišķi tagad kad Latvijas Republikai viena no prioritātēm ir iestāšanās Eiropas Savienībā, kurā ir brīva kapitāla, brīva preču, brīva pakalpojumu un darbaspēka kustība starp Savienības dalībvalstīm - uzņēmējiem ir nepieciešams sagatavoties daudzām būtiskām pārmaiņām ekonomiskajā vidē, apbruņoties ar pēc iespējas labākiem tirgus jomas ieročiem, iemācīties tos prasmīgi izmantot savu produktu pozīcijas veidošanai. Brīvais tirgus ES valstīs rada gan brīvību, gan arī daudzos papildus nosacījumus šīs brīvības realizācijai. Preču realizācijas, daudzie sanitāri higēniskie, politiskie un ekonomiskie ierobežojumi, tirgus iekarošanas specifika un arī papildu izdevumi nereti ir dārgs un darbietilpīgs process, lai uzņēmumi atrastu noietu un būtu izdevīgi gan devējam, gan ņēmējam.
Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpiojumu vērtīgumu pircējiem, turpmāk noteiks uzņēmuma pastāvēšanu. Līdz ar to uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Svarīgi ir apzināties, ka patērētājs nepērk vienkārši produktu, bet gan apmierina savas vēlmes. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1204892
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register