Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga vide un attīstības iespējas vides reklāmas uzņ...-
Mārketinga vide un attīstības iespējas vides reklāmas uzņēmumā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | MĀRKETINGA VIDE | 5 |
1.1. | Uzņēmuma iekšējā vide | 5 |
1.2. | Ārējā vide | 7 |
2. | VIDES REKLĀMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS | 9 |
2.1. | Vides reklāma | 9 |
2.2. | Vides reklāmas nozares raksturojums | 10 |
2.3. | Vides reklāmas veidi | 12 |
3. | MĀRKETINGA VIDE UN ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS SIA REMORA | 16 |
3.1. | SIA Remora mārketinga iekšējās vides analīze | 16 |
3.2. | SIA „Remora” produkta raksturojums | 18 |
SECINĀJUMI | 21 | |
PRIEKŠLIKUMI | 23 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 4 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 25 |
SECINĀJUMI
1. Uzņēmumā ir jāveido pastāvīgi funkcionējoša mārketinga informācijas sistēma, jo konkurenti kļūst arvien vairāk, pircēji kļūst arvien prasīgāki.
2. Veiksmīgos uzņēmumos, kas ātri māk pielāgoties mainīgai tirgus videi parasti ir labi attīstīta mārketinga nodaļa, vai (ja uzņēmums ir neliels) mārketinga vadītājs ir cilvēks ar elastīgu, praktisku un pragmatisku domāšanu. Diemžēl SIA „Remora” nav ne nodaļa, ne mārketinga vadītājs – šis būtu aspekts, ka mārketinga vidē būtu jāmaina un jāpieņem darba kvalificēts mārketinga speciālists, jo tā tiktu veicināta uzņēmuma attīstība.
3. Uzņēmuma darbības rezultāti ir pilnīgi saistīti un atkarīgi no darbinieku kolektīva saliedētības pakāpes un vadītāju izrādītās uzticības darbiniekiem. Nav noslēpums, ka efektīvai uzņēmuma darbībai un attīstībai jāmotivē darbiniekus, vajadzības gadījumā arī deleģējot tiem pienākumus un atļaut rīkoties patstāvīgi.
4. Aptaujas dati liecina, ka cilvēki zina, kas ir vides reklāma, visbiežāk gan ievērojot tikai reklāmas plakātus un noformētus skatlogus, atzīstot, ka reklāma ietekmē viņu izvēli.
5. Taču jautājumā par to, vai ir zināms kāds vides reklāmas uzņēmums, lielākā daļa respondentu atbildēja noliedzoši. Tas liek secināt, ka pašiem vides reklāmas uzņēmumiem un konkrēti arī SIA „Remora” ir nepieciešams izveidot spēcīgu mārketinga vidi un piestrādāt pie reklāmas.
6. Interesants faktors – sīvākie konkurenti nereti kļūst par sadarbības partneriem, kad savam klientam tiek piedāvātas konkurenta reklāmas vietas, lai pilnībā spētu apmierināt klienta vajadzības.
7. Galvenais riska faktors ir cenu dempings, lai iegūtu konkurences priekšrocības un cenu vairāksolīšana piegādātājiem, kas sadārdzina produkta sākumcenu.
8. Uzņēmumā nav mārketinga speciālista, visas tā darbības veic uzņēmuma darbinieki. Tā kā uzņēmums ir ar pietiekoši lielu pieredzi savā jomā un tirgū darbojas jau daudzus gadus, pieredze rāda, ka uzņēmuma darbinieki, katrs uzņemoties iniciatīvu un atbildību par dažādiem jautājumiem, spēj tikt galā ar mārketinga aktivitātēm, uzņēmuma vadītāja uzraudzībā. Tāpēc it kā nav nepieciešams ieguldīt līdzekļus, lai algotu atsevišķu speciālistu, kurš uzņēmumā vadītu mārketinga aktivitātes, tomēr ņemot vērā uzņēmuma vēlmes pēc attīstības, šo aspektu būtu vēlams mainīt.
9. Mārketinga darbības faktiski ir viss, kas notiek ar uzņēmumu. Ja viena no klasiskajām definīcijām vēsta, ka mārketings ir darbības tirgū, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu (pakalpojumu), to izplatot, virzot tirgū un nosakot cenu, tad tagad droši varam teikt, ka mārketings ir veids, kā uzņēmums integrējas vidē.
10. SIA „Remora” mārketinga darbības uzdevums ir definējams kā izaicinājums. Jo šobrīd situācija tirgū – reklāmas komunikācijā Latvijā dominē atlaides, īpašie piedāvājumi, izlozes. Daudzas mārketinga aktivitātes ir ļoti līdzīgas un ne ar ko neizceļas. Izaicinājums: kā atšķirties, bet vienlaikus iekļauties īpašo piedāvājumu laikā, kad cilvēkiem ir zudusi interese maksāt pilnu cenu.
…
Kursa darba mērķis ir izzināt mārketinga vides un attīstības iespējas vides reklāmas uzņēmumā, kā arī izvērtēt un sagatavot priekšlikumus attīstības iespēju pilnveidošanai. Kursa darba uzdevumi: 1. Izpētīt mārketinga vides literatūru atbilstoši kursa darba tematam. 2. Raksturot mārketinga vides būtību. 3. Izveidot aptaujas anketu un veikt anketēšanu, lai novērtētu viedokli par vides reklāmu. 4. Izvērtēt anketēšanas rezultātus un formulēt tiem atbilstošus secinājumus. 5. Sagatavot priekšlikumus attīstības iespēju pilnveidošanai. Izmantota anketēšana, kā arī pievienoti anketēšanas rezultāti.
-
Ārējo vides faktoru ietekme uz uzņēmumu
Research Papers16 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā
- Mārketinga vide un attīstības iespējas vides reklāmas uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kancelejas preču mārketinga pētījums
Research Papers for secondary school10
-
Ārējo vides faktoru ietekme uz uzņēmumu
Research Papers for secondary school16
-
Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi
Research Papers for secondary school9
-
Z/S „Vēsmas” ražošanas plāns un attīstības iespējas
Research Papers for secondary school23
-
Uzņēmējdarbības iekšējā un ārējā vide
Research Papers for secondary school24