Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:653821
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  SIA “Novo” mārketinga vides analīze    8
1.1.  Iekšējā vide    9
1.1.1.  Uzņēmuma resursu un produktu apraksts    9
1.1.2.  Ienēsigums, esošā tirgus daļa    9
1.2.  Ārējā vide    10
1.2.1.  Makrovides faktori    10
1.2.2.  Konkurence    20
1.2.3.  Patēriņa tirgus segmentācija    23
1.2.4.  Piegādātāji    25
1.3.  SVID tabula    6
2.  Mārķetinga mērķi    29
3.  Mārketinga stratēģija    31
3.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    31
3.1.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    31
3.1.2.  Konkurējošās pozīcijas stratēģija    32
3.1.3.  Produkta dzīves cikla stratēģija    33
3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    34
3.2.1.  Mērķa grupa    34
3.2.2.  Produkta pozicionēšana    34
3.2.3.  Mārketinga kompleksa (mix) stratēģija    36
4.  Mārketinga programma    38
4.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    38
4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    38
4.3.  Sadales aktivitātes    39
4.4.  Virzības tirgū aktivitātes    39
5.  Sadales plāns    42
6.  Virzīšanas aktivitāšu plāns    43
6.1.  Virzīšanas mērķi un mērķgrupas noteikšana    43
6.2.  Virzīšanas stratēģijas izstrādāšana    43
6.3.  Virzīšanas budžeta izstrādāšana    45
  Secinājumi un priekšlikumi    47
  Izmantotās literatūrās un avotu saraksts    49
Extract

IEVADS

SIA “Novo” nodarbojas ar datordisku realizāciju un videokasešu nomu un pārdošanu. SIA “Novo” ir reģistrēta Rīga, Salaspils ielā, bet tās pārdošanas punkti atrodas daudzos Rīgas pilsētas rajonos. Pašreiz ir 15 pārdošanas punkti.
Datordiski tiek iepirkti Krievijā, bet videokasetes Latvijā veikalos “Dagmāra” un “Rimaida”. Visi iepirktie diski tiek pārbaudīti, lai nebūtu problēmu pēc to pārdošanas. Ja disks ir brāķēts, tad to atdod piegādātājiem uz apmaiņu.
Šodien, lai uzņēmums spētu veiksmīgi strādāt un attīstīties tirgū asas konkurences apstākļos, nepieciešams veikt mārketinga pasākumus, kuri pēta patērētāju vajadzības un kā tās apmierināt.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai izvēlētos sadales kanālus ar vislielāko atdevi, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus.
Liela nozīme ir prasmei veidot komunikāciju ar pircējiem. Reklāmas līdzekļu pareizā izvēle un noformējums ir panākumu atslēga uzņēmumam. Veiksmīga piedalīšanās gadatirgū, stenda izveidošana un profesionāla, personāla konsultācijas dod iespēju uzņēmumam paplašināt tirgus daļu, kas ir viens no mārketinga mērķiem.
Izmaksas par mārketinga darbību veido apmēram 50% no produkta cenas. Tas noteikti atmaksājas, jo produkta vērtība pieaug. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību, nosakot pircēju loku, viņu vēlmes un vajadzības, radot īstu produktu par īsto cenu, izmantojot īstas izplatīšanas un informēšanas metodes.
Par mārketinga atskaites punktu kļūst klients, kuram ir vēlmes, vajadzības un izvēles iespējas un kurš ar savu lēmumu nopirkt rāda ienākumu uzņēmumam. Ja visas uzņēmuma struktūrvienības koncentrējas klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanā, tad tam jāstrādā vienam nevis dažādiem mērķiem, un mārketings ir saistviela, kas satur uzņēmumu un liek tam darboties noteiktā virzienā.

Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt uzņēmumam mārketinga plānu SIA „Novo” kompjuterdisku realizēšanai. Lai sasniegtu šo mērķi mums jāizdara:
• mārketinga vides analīze, lai atspoguļot uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi
• iekšējās vides analīze, noskaidrot uzņēmuma ienēsigumu un esošo tirgus daļu, ka arī aprakstīt uzņēmuma resursus un produktu
• ārējās vides analīze, lai novērtēt dažu faktoru ietekmi uz uzņēmuma darbību
• SVID analīze, nepieciešama uzņēmuma stiprās un vājās puses novērtēšanai
• mārketinga mērķi, lai parādītu ko uzņēmumam vajag uzlabot lai sasniegtu noteikto mērķi.
• izstrādata mārketinga stratēģija un programma, lai uzņēmumam būtu zināms kā darboties, asas konkurences apstākļos
• virzīšanas aktivitātes plāns, nepieciešams uzņēmumam veicot dažādus virzīšanas pasākumus.

Darba izstrādāšanai un pētījumu veikšanai tika izmantotas SIA “Novo” iekšējie pētījumi. Rakstot darbu, autors ir izmantojis tiešo kontaktu ar patērētājiem, izvērtējis patērētāju viedokļus, ieteikumus un pretenzijas.
Darba pētījuma periods ir 2002.-2003. gads.
Darba ierobežotā apjoma dēļ, netiek analizēti visi uzņēmuma darbības veidi, bet tikai datordisku realizēšana.

Darba izstradāšanas nepieciešama informācija bijā ņemta no sekojošiem avotiem: mācību materiāli, uzņēmuma nepublicēti materiāli.

Izstrādātam darbam būs teorētiska un praktiska nozīme, jo darba rezultāti var tikt izmantoti SIA “Novo” darba pilnveidošanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register