Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:891477
 
Evaluation:
Published: 21.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu mārketings    4
2.  DIY mārketings    6
3.  Sociālo tīklu nozīme    7
  Secinājumi    9
  Bibliogrāfiskais saraksts    10
Extract

Secinājumi
• Mārketings ir būtiska sastāvdaļa no mūziķa biznesa.
• Reklāma var gan popularizēt, gan tieši otrādi samazināt interesi par mūziķi un viņa darbiem.
• Mārketings ir atslēga uz attīstību un pilnveidošanos, kas atspoguļojas kā apmeklētāju skaits uz mūzikas koncertiem, tūrēm, pārdotāko mūzikas disku un izplatītāko ‘’merčendaizeru’’ skaitu.
• Mūziķu papildus ienākumi ir no pārdotajiem suvenīriem un ‘’merčendaizeru’’, tos var iegādāties pēc konertiem un dažādos veikalols, mūziķi tādā veidā reklamē un popularizē sevi un savu mūziku.
• Liela nozīme ir tam, vai mūziķim ir savi sociālo tīklu konti, lai fani var sekot līdzi viņu aktivitātēm.
• Būtiski ir padomāt arī par tiem cilvēkiem, kuri nav uzauguši tehnoloģiju laikmetā, cita pieeja kā uzrunāt un piesaisīt šo cilvēku uzmanību, bez datoru un interneta palīdzības.
• Liels mārketinga bonuss ir orģinalitāte un jaunas idejas.
• DIY- Šī mārketinga mērķis ir mūziķa popularizēšana un parādīšanās fanu vidū, fanu zonās un dažādos labdarības pasākumos, ja tas ir nepieciešams.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1378420
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register