Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:817907
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga būtība un pamatjēdzieni    4
2.  Mārketinga mix    10
3.  Mārketinga vide    12
4.  Preču virzība tirgū    13
5.  Reklāmas projekti un to efektivitātes noteikšana    16
5.1.  Reklāmas budžets    16
5.2.  Reklāmas budžeta sadale    17
5.3.  Ekonomiskā efektivitāte    19
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Skatoties TV un žurnālu reklāmas mēs baudām cilvēku darba galarezultātu. Taču, lai nonāktu līdz reklāmai un reklāmas veidošanai jāveic tirgus izpēte, preču zīmes veidošana, mērķtirgus noteikšana utt. Veidojot reklāmu jāņem vērā arī LR ‘’Reklāmas likums’’. No variantiem rakstīt kursa darbu par lauku tūrismu vai piensaimnieku kooperatīvo sabiedrību, izvēlējos pēdējo. Kursa darbā apskatīšu vispār mārketinga būtību un sīkāk analizēšu PKS xxxxxxxxxx’ mārketinga stratēģiju. Par cik uzņēmumam, sakarā ar ražošanas paplašināšanu, ir plānots pievērst lielāku uzmanību mārketingam, tad kursa darba 5.nodaļā piedāvāju reklāmas budžeta un reklāmas efektivitātes noteikšanas variantu. Domāju, ka manis aprakstītais variants ir ļoti piemērots šim uzņēmumam.

PKS xxxxxxxxxxx ir piena pārstrādes uzņēmums. Īsumā uzņēmuma vēsture ir šāda: 1992.gada decembrī pieci cilvēki sapulcējās un nolēma, ka pienotavai jāpārtop par xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx’ ir ap 600 piena piegādātājiem un 177 paju biedri.(4) Piena savākšana tiek organizēta ar 3piena mašīnām. Ziemā vākums vienā dienā ir aptuveni 10 vai 12 tonnas. Vasarā – 25-30 tonnas.xxxxxxxxxxxxxxx’ varētu pārstrādāt pat 40 tonnas piena dienā. Ražo, piemēram, krējumu, arī saldo krējumu, diētiskos dzērienus, tīrkultūru, biezpienu, kazeīnu, biezpiena tortes. Veikalā ‘’Pienenīte’’ tirgo arī citus pārtikas produktus. Vislielākos ienākumus iegūst no kazeīna ražošanas. Izveidots pamats biezpiena ražošanai, tāpēc iespējams ražot savdabīgus siera un biezpiena produktus. Specefiskie izstrādājumi ir mazo ražotāju priekšrocības. Īpaši jāpiemin biezpiena tortes. Toršu ražošanai tiek izmantotas tikai vietējās ekoloģiskās tīrās izejvielas - dzērvenes, cidonijas nevis apelsīni un ananāsi. PKS xxxxxxxxxxx ir specializējusies skābkrējuma sviesta ražošanā, kas ir visvērtīgākais piena tauku koncentrāts.
Pēc pārtikas produktiem vienmēr būs pieprasījums, tie ir A.Maslova vajadzības hirarhijas piramīdas pamatvajadzībās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register