Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:509250
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Masu komunikācija un tās līdzekļi    2
2.  Komunikācijas līdzekļu ietekme uz cilvēku uzvedību    3
3.  Komunikācijas un saskarsmes problēmas internetā    5
4.  Masu mediji socializācijas procesā.    7
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Ik dienas mēs pārliecināmies par masu komunikācijas līdzekļu nozīmi ikdienas saskarsmē, par mediju efektu lomu mūsu dzīvē, ikdienas apziņas līmenī, tomēr socioloģisko un psiholoģijas pētījumu rezultātos vērojama neskaidrība un pretrunīgi secinājumi, interpretējot mediju ilglaicīgo ietekmi vai pūloties atdalīt mediju izraisītos efektus no cita veida ietekmēm.
Oficiālās komunikācijas kanāli ir masu mediji: radio, televīzija, laikraksti un žurnāli. Pie neoficiālajiem komunikācijas kanāliem var pieskaitīt sarunas, baumas, tenkas, skrejlapas un uzrakstus uz sienām, žogiem.
Vairums mediju pētnieku, filozofu un psihologu atzīst mediju spēku, radot realitātes tēlus, gan arī auditorijas, cilvēku spēku un aktivitāti, konstruējot pašiem savu sociālās realitātes tēlu, kas veidojas interakcijā ar mediju piedāvātajiem simboliskajiem konstruktiem.
Rakstnieks un filozofs Žans Bodrijārs apgalvo, ka raksturīga masu mediju pazīme ir tas, ka tie pastāv kā antivadītājs, ka tie ir netransitīvi, ka tie ir antikomunikatīvi, - ja mēs pieņemsim komunikācijas definīciju kā apmaiņu, kā vārda un atbildes savstarpējas saiknes telpu, un attiecīgi atbildību, - ka tiem nemaz nepiemīt psiholoģiskā un morālā atbildība, bet tie uzstājas apmaiņas procesa vienas un otras puses personiskās korelācijas statusā. Citiem vārdiem, ja mēs komunikāciju definējam kā savādāk, nekā vienkārši informācijas nodošana/saņemšana, tad pēdējā ir pakļauta atgriezeniskumam feed-back formā. “Tādā veidā, visa masu mediju mūsdienu arhitektūra pamatojas šajā mūsu pēdējā noteiksmē: tie sevī atklāj to, kas uz visiem laikiem noliedz atbildi, kas padara neiespējamu apmaiņas procesu (ja nu vienīgi atbildes simulācijas formās, kuras pašas izrādās integrētas informācijas pārraides procesā, kas gan neko neizmaina komunikācijas vienvirzībā). Tieši šeit- parādās to patiesā abstrakcija. Un tieši šajā abstrakcijā pamatojas sociālās kontroles un varas sistēma.” [1]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1195475
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register