Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
9,99
You save:
1,60 (16%)
Discounted price*:
8,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:502067
Evaluation:
Published: 11.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Literatūras analīze par Mātes tēla pielietojums reklāmas plakātu materiālos    4
1.1.  Mātes tēla semantika dažādās kultūrās    4
1.2.  Mātes tēls pasaules mitoloģijā    6
1.3.  Latviešu tautas folklorā un mitoloģijā    12
1.4.  Matronu jeb māšu kults    18
1.6.  Mātes tēla loma reklāmā    24
1.7.  Mātes tēla pielietojums reklāmā    25
1.8.  Simbols    26
1.9.  Reklāmas plakātos atrodamie simboli    28
1.10.  Mātes Tips    35
1.11.  Jaunava Marija    37
1.12.  Mātes diena    41
1.13.  Arhetipi    45
1.14.  Karls Gustavs Jungs par arhetipiem    47
  Secinājumi    53
2.  Praktiskā daļa. Mātes tēla pielietojums reklāmas plakātu materiālos dažādu vecuma grupu uztverē    54
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    54
2.2.  Pētījuma norise. Rezultātu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīze    55
2.3.  Individuālo respondentu izpēte un rezultātu analīze    56
2.4.  Pētījumu rezultātu interpretācija    59
  Secinājumi    76
  Nobeigums    78
  Izmantotā literatūra    80
  Anotācija    81
  Annotation    82
Extract

Nobeigums
Darba rakstīšanas gaitā apstiprinājās K.G. Junga atziņas par to, ka dažādu rasu un tautu mitoloģiskie motīvi ir ļoti līdzīgi un kopīgi. Mātes simbolika visā pasaulē ir līdzīga un ir veidojusies no laiku pirmsākumiem.
Dažādu tautu mitoloģijās māte ir saistīta ar dievībām. Pat dažadās kultūrās, redzamajām dievībām ,kuras ir aizgādnes sievietēm, mātēm, mājsaimniecēm ir līdzīgi vai pat vienādi pienākumi.
Sieviete ir diezgan pretrunīgs simbols, jo var būt kā iznīcība tā arī dzīvība.
Vairumā kultūru māte simbolizē mīlestību, uzticību, intelektu, gudrību, cēlumu, enerģiju, auglību un dzīvību.
Mātes tēls ir pielietos gan apģērba, gan dzērienu, gan šokolādes, gan mājsaimniecības, gan bērnu preču reklāmās. Savās reklāmās to ir pielietojušas tādas pasaulē populāras kompānijas kā Pampers, Johnsons Baby, Proctor and Gamble.
Neredzot nekādus vizuālus materiālus respondenti māti iedomājas galvenokārt kā mājsaimnieci, kas ir maiga, rūpīga, cēla, stipra. Jauntājumā kādas mātes tēla īpašības būtu jāpielieto reklamējot preces, respondentiem reklāmās pietrūkst aizrautība, patiesas emocijas, sievišķība, māte kā padomdevējs un prieka izpausme.
Pētījums ļāva noskaidrot mātes tēla raksturīgākās īpašības un asociāciajs, izejot no to īpašībām var izdarīt secinājumus par to pielietojumu reklamā. Kā arī noskaidrots, kāds mātes tēls visslabāk piesaista auditoriju, kā arī noskaidrots otrās hipotēzes pamatotība, ka mātes tēls ir steriotipizēts. Respondenti ir vairāk mātes tēlu piefiksējuši reklāmās par mājsaimniecības precēm, precēm bērniem, turklāt uzskata, ka mātes tēls ir arī domāts sievietēm ar bērniem un ka šis tēls vislabāk arī der šīm precēm, kuras ir redzētas.
Tātad hipotēze apstiprinās, ka sieviete māte ir mājsaimniece un šai auditorijai arī reklāmās tiek izmantots mātes tēls, jo tas ir tuvs šai auditorijai. Izņēmums, atbildot uz pēdējo jautājumu par mūsdienīgu māti respondenti to raksturoja kā aizņemtu, daudzpusīgu, aktīvu, kas visu var, prot, paspēj. Šajā gadījumā var uzskatīt, ka tomēr hipotēze nav pilnībā apstiprinājusies, jo mūsdienīga māte nav tikai mājsaimniece, bet arī strādājoša un arī izglītību iegūstoša sieviete, kuras darbs nav vienīgi bērnu audzināšana. Izmantojot šo informāciju reklāmas materiālos, mātes tēlu var arī izmantot cita veida preču reklamēšanā, ne tikai pieturoties pie zināmā.

Viss augstāk minētais ļauj secināt, ka pētījuma hipotēzes:
1. Auditorijas mātes tēla vērtējums atbilsts K.G. Junga atziņai par kolektīvo bezapziņu apstiprinās.
2. Auditorija mātes tēlu iekategorizē stereotipos, apstiprinās daļēji.

Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mātes tēla pielietojums reklāmas plakātu materiālos”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/502067

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register