Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:489084
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un preču sortimenta īss apraksts    5
2.  Situācijas analīze mazumtirdzniecībā    7
2.1.  Mazumtirdzniecības uzņēmuma „Latvijas Balzams” ietekmējošo ārējo faktoru analīze    7
2.1.1.  Makrovides faktors – demogrāfiskais stāvoklis    7
2.1.2.  Makrovides faktors – ekonomiskais stāvoklis    9
2.1.3.  Makrovides faktors – valsts dabas stāvoklis    12
2.1.4.  Makrovides faktors – zinātne, tehnoloģija un tehnika    13
2.1.5.  Makrovides faktors – Sociālkultūras elementi    13
2.1.6.  Mikrovides faktors – piegādātāji un atsevišķas personas    13
2.1.7.  Mikrovides faktors – pircēji    14
2.1.8.  Mikrovides faktors – konkurenti    15
2.1.9.  Mikrovides faktors – valsts grozījumi un likumdošana    16
2.2.  Mazumtirdzniecības uzņēmuma „Latvijas Balzams” ietekmējošo iekšējo faktoru analīze    17
2.2.1.  M/t uzņēmuma „Latvijas Balzams” veids un izmantotas stratēģijas analīze    17
2.2.2.  M/t uzņēmuma „Latvijas Balzams” mērķa tirgus analīze    18
2.2.3.  M/t uzņēmuma „Latvijas Balzams” piegādātāju analīze    21
2.3.  Mazumtirdzniecības uzņēmuma „Latvijas Balzams” SVID analīze    21
3.  Mazumtirdzniecības uzņēmuma „Latvijas Balzams” darbības plānošana    26
3.1.  Uzņēmuma „Latvijas Balzams” mērķi un stratēģija    26
3.2.  Darbības plānošana    28
3.2.1.  Veikala „Latvijas Balzams” atrašanas vietas analīze    28
3.2.2.  M/t uzņēmuma „Latvijas Balzams” personāla vadīšana    30
3.2.3.  Merčendaizinga plāna izstrāde    31
3.2.4.  Cenu politikas veidošana    32
3.2.5.  Komunikācija ar patērētājiem    34
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Bibliogrāfiskais saraksts    41
Extract

Tirgū visu nosaka pieprasījums un piedāvājums. Lai varētu sekmīgi funkcionēt un kontrolēt savu darbību, uzņēmumam ir ātri jāorientējas mainīgās ārējās vides apstākļos. Jo tagad visu nosaka pircējs un viņa vēlmes, kas strauji mainās un bieži tas ir atkarīgs no ekonomiskas situācijas. Strauji palielinās konkurence iekšējā un ārējā tirgū, nopietni mainās ekonomiska situācija (nodokļu politika, pircēju pirktspēja) u.c. Arvien vairāk samazinās inflācija, bet globālā recesija turpina negatīvi ietekmēt IKP izaugsmi. Šobrīd aktīvi jāseko līdzi ārējās vides izmaiņām, jo valstu finanšu sistēma atrodas sarežģītā mijiedarbībā.
Jebkura uzņēmuma darbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka var būt ne tikai panākumi, bet var sākties cīņa par izdzīvošanu. Lai uzņēmums varētu veiksmīgi funkcionēt, pētniecības, analīzes un kontroles procesam jābūt regulāram un nepārtrauktam, sekojošam apkārtējai videi.
Studiju darba pētījuma objekts ir mazumtirdzniecības uzņēmums – veikals „Latvijas Balzams”, kurš atrodas Jūrmalā, Jomas ielā 41. Studiju darba mērķis ir veikt izvēlētā uzņēmuma „Latvijas Balzams” darbības, iekšējas un ārējas vides analīzi, noteikt problēmas un vājas puses uzņēmuma darbībā, piedāvāt šo problēmu risināšanas variantus un sniegt priekšlikumus šo problēmu risināšanai.

Lai sasniegtu darba mērķi tika uzstādīti šādi uzdevumi:
Sniegt īsu uzņēmuma „Latvijas Balzams” preču un pakalpojumu aprakstu;
Savākt informāciju par tirgu, kurā uzņēmums darbojas;
Veikt uzņēmuma ietekmējošo ārējo un iekšējo faktoru analīzi;
Sastādīt SVID analīzi – nosakot uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, kā arī ar šīs informācijas palīdzību piedāvāt uzņēmumam rīcības plānu;
Veikt uzņēmumā izmantotās stratēģijas, mērķu analīzi;
Izanalizēt apkopoto informāciju un piedāvāt piemērotāku stratēģiju uzņēmuma darbības turpināšanai tirgū;
Izanalizēt mērķa tirgu un noteikt šīs informācijas izmantošanas iespējas;
Izanalizēt uzņēmuma atrašanas vietu;
Izanalizēt personālu;
Piedāvāt merčendaizinga un cenu politikas veidošanas plānu;
Noskaidrot un piedāvāt komunikācijas plānu;
Darba beigās apkopot secinājumus un sniegt priekšlikumus turpmākai m/t uzņēmuma darbībai.

Lai sasniegtu darba mērķi un izpildīt veicamus uzdevumus, darbā tika izmantotas tādas analīzes metodes, kā:
pētnieciskas un analītiskas metodes (SWID, vispārējas konkurences analīzes metode u.c. analīzes);
uzņēmuma statistisko datu analīzes metodes: salīdzināšana, tabulas un grafiskās metodes u.c.;
Latvijas demogrāfisko, politisko un ekonomisko (finanšu) rādītāju izpēte.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1233986
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register