Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408208
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
  Plānošana    4
  Organizēšana    8
  Kontrole    11
  Motivēšana    14
  Motivēšanas modeļi    19
  Motivēšanas teorijas    20
  Darbinieku motivēšana- panākumu atslēga    24
  Pētnieciskā daļa    26
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Teorētiskā daļa
1. Plānošana
Vadības process sastāv no četrām savstarpēji saistītām funkcijām – plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles.
Plānošana- uzņēmuma mērķu un to sasniegšanai nepieciešamo lēmumu izvēles process.
Plānošanas uzdevums ir atbildēt uz trim pamatjautājumiem.
1. Kur mēs pašlaik atrodamies?
Vadītājam ir jānovērtē uzņēmuma stiprās un vājās puses tādās jomās kā finanses, mārketings, ražošanas, darba resursi. Tas ir nepieciešams, lai noteiktu ko uzņēmums var sasniegt
2. Kur mēs vēlamies virzīties?
Novērtējot iespējas un draudus ārējā vidē, kā konkurenti, klienti, likumdošana, politiskie faktori, ekonomiskie apstākļi u.c., vadītāji nosaka, kādiem ir jābūt uzņēmuma mērķiem un kas var traucēt sasniegt šos mērķus.
3. Kā mēs to izdarīsim?
Vadītājiem ir jāizlemj, kas konkrēti jādara uzņēmuma darbiniekiem, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Plānošanu parasti iedala divos tipos.
1.Stratēģiskā plānošana. To uzskata kā plāna augstāko pakāpi. Piemēram, automobiļu uzņēmumam stratēģiskais plāns ir jaunu ražošanas jaudu ieviešana. Biznesa plāns pēc būtības ir stratēģiskais plāns.
Stratēģiskā plānošana paredz nopietnu tirgus, konkurentu, resursu analīzi, kas nepieciešama uzņēmuma tirgus daļas palielināšanai.
2.Taktiskā plānošana seko stratēģijai. To uzskata par plānošanas kopējā procesa otro posmu. Taktika nozīmē radīt plānu, kā īstenot stratēģiju.
Stratēģiskā plānošana parasti aptver ilgāku laiku (5 – 10 gadi). Tā nosaka firmas attīstības virzienus. Plānošanai jābūt orientētai uz tirgu. Nekad nav iespējams pilnīgi precīzi noteikt, kas notiks, kamēr produkts nonāks tirgū. Neviens nevar būt drošs, ka viņa rīcībā esošā informācija ir absolūti patiesa. Tāpēc vadītāja rīcība vienmēr ir saistīta ar risku. Vadītājam jāiemācās plānošanas procesā iegūt iespējami plašāku un vispusīgāku informāciju, lai pieņemtu pareizākos lēmumus. Prasme atrast, izšķirt un izprast galveno samazina risku, uzlabo lēmumus, paaugstina plāna praktisko nozīmi.
Uzņēmuma stratēģijas izveide sākas ar tā misijas formulēšanu.
Uzņēmuma misija- tā darbības iemesla vai nolūka definējums.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1139232
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register