Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:823063
 
Evaluation:
Published: 03.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Komunikācijas nozīme menedžmenta daiļdarbā   
1.1.  Starppersonu komunikācijas formas   
1.2.  Komunikāciju veidi organizācijā   
2.  Motivēšanas nozīme menedžmenta daiļdarbā   
3.  Kontrole   
4.  Vadītājs, vadīšana un vadīšanas stils   
4.1.  Vara   
4.2.  Vadītāja autoritāte   
4.3.  Vadīšanas stils   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotas literatūras saraksts   
Extract

„The Office” – seriālā ir neformāla kontrole, kura uzdevums ir ārējo faktoru izmantošana un organizācijas stratēģisko mērķu nodrošinājums. Darba vidē izveidojas neformālas grupas un ir paškontrole. Atalgojumu sistēma ir balstīta uz kolektīvu panākumu stimulēšanu un galvenais mērķis ir panākt savu padoto uzticību, lai netiktu apšaubīts galvenais menedžeris.
Priekšlikums būtu tāds, ka vajadzētu ieviest stingrāku kontroli šajā uzņēmumā, lai darbiniekiem nebūtu lielākas vaļas lēmumu pieņemšanas procesā.

Vadīšana:
„The Devil Wears Prada” - uzņēmuma vadītājas uzvedību var raksturot kā uz uzdevumu izpildi orientēta uzvedība un uzņēmuma vadītajai piemīt autoritāra vadīšana. Vadītāja efektīvi darbojas plānotajā darbības jomā, bet pievērš ļoti maz uzmanības personāla vajadzībām.
Priekšlikums būtu tāds, ka vajadzētu kā vadītājai vairāk interesēties par darbinieku vajadzībām, lai nerastos gadījumi, kad darbinieki nepamet darbu straujā tempā, bet tā, kā vadītāja ir ieguvusi respektu starp darbiniekiem, tad nav jūtams darbinieku trūkums.
„The Office” - uzņēmuma vadītāja uzvedību var raksturot arī kā uz uzdevumu izpildi orientēta uzvedība un pieder pie deliģēšanas stila, kas paredz zemu orientēšanos uz uzdevumu un savstarpējām attiecībām visos līmeņos.
Priekšlikums būtu tāds, ka menedžerim vajadzētu vairāk uztvert savus padotos, kā cilvēkus ar jūtām, jo bieži vien menedžeris Maikls aizvaino savus darbiniekus nepadomājot par sekām.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register