Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:322907
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Darbojoties konkurences apstākļos, jebkuriem uzņēmumiem ir jāpiesaista pircējs un jāsniedz sava produkta augstākais vērtējums (salīdzinājumā ar konkurentiem). Taču pirms pircēju apkalpošanas un to vēlmju apmierināšanas ir jānoskaidro un jāizprot to vajadzības un vēlmes. Teorētiski un praktiski neviens uzņēmums nevar pilnīgi apmierināt visus pircējus, kas atrodas noteiktajā potenciālajā tirgū, jo pastāv dažādas pircēju grupas un tipi, kā arī ļoti dažādas vajadzības un vēlmes. Tieši tāpēc pircēji atšķiras pēc dažādām pazīmēm un, jo labāk un precīzāk uzņēmums to noskaidros un noteiks, jo vairāk priekšrocību tai būs cīņā ar konkurentiem.
Mērķtirgus noteikšana sastāv no četriem posmiem:
Pieprasījuma vērtēšana un prognozēšana;
Tirgus segmentēšana;
Segmentu atlase un izvēle;
Produkta pozicionēšana tirgū.
Pieprasījuma noteikšana un prognozēšana.
Pieņemsim, ka uzņēmums cenšas noskaidrot kur pārdot savu jauno produktu.
Pirmkārt, ir jānovērtē esošā tirgus apjoms un attīstības tendences nākotnē. Acīmredzot, vērtējot esošo situāciju, ir jāņem vērā līdzīgu produktu apgrozījums un jānosaka tā palielināšanas varbūtība. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register