Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948961
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Darbojoties koncurences apstākļos, jebkurai organizācijai ir jāpiesaista pircējs un jāsasniedz sava produkta augstākais vērtējums (salīdzinājumā ar konkurentiem). Teorētiski un praktiski neviena organizācija nevar pilnīgi apmierināt visus pircējus, kas atrodas noteiktajā potenciālajā tirgū, jo pastāv dažādas pircēju grupas un tipi, kā arī ļoti dažādas vajadzības un vēlmes. Tāpēc šīs vēlmes un vajadzības ir vispirms jānoskaidro un jāizprot. Lai to realizētu ir nepieciešama informācija par tirgu. Un jo labāk un precīzāk šī informācija tiks ievākta, jo lielākas būs priekšrocības attiecībā uz konkurentiem.
Mērķpircēju noteikšana sastāv no četriem posmiem:
pieprasījuma noteikšana un prognozēšana;
tirgus segmentēšana;
mērķtirgus noteikšana;
pozīciju nostiprināšana tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register