Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:189966
 
Evaluation:
Published: 03.07.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Produkta īpašības un diferencēšanas stratēģiju tirgū    5
1.1.  Produkta jēdziens un tā raksturīgās īpašības    5
1.2.  Diferencēšanas stratēģijas nozīme un īstenošana    7
1.3.  Produkta diferencēšanas stratēģijas priekšrocības un trūkumi    9
2.  Uzņēmuma “MILZU!” diferencēšanas stratēģiju tirgū    12
2.1.  Uzņēmuma darbības un piedāvāto produktu raksturojums    12
2.2.  Pētījums par uzņēmuma produktu diferencēšanu un unikālajām īpašībām tirgū    15
3.  Uzņēmuma produkta diferencēto īpašību unikalitātes definējums un turpmākā izmantošana    19
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Izmatotā literatūra    24
  Pielikumi    25
Extract

Mūsdienās, kad produkti ir tik daudzveidīgi, un informācija par tiem ir viegli pieejama, ir nozīmīgāk kā jebkad produktus diferencēt jeb piešķirt tiem unikālas īpašības, kas tos atšķirs no konkurentiem vienā tirgū.
Studiju darbā “”Milzu!” produktu diferencētās īpašības” aplūkotas tās īpašības, ko zīmola īpašnieks uzsver kā unikālas produktam. Produkta diferencēšana ir ļoti plašs jautājums, jo diferencētā īpašība vai kompetence var būt jebkas, kas klientam šķiet unikāls, kā izskats, garša, ražošanas tehnoloģija, vēstījums u.t.t..
Studiju darba mērķis: Balstoties uz pētījuma rezultātiem, noteikt diferencēto īpašību unikalitāti uzņēmuma produktam vienā tirgu salīdzinājumā ar konkurentu produktiem.
Pētījuma jautājums: Kādas priekšrocības “Milzu!” produktu diferencētās īpašības dod patērētājiem salīdzinājumā citiem līdzīgiem produktiem?
Lai gūtu atbildi uz pētījuma jautājumu un sasniegtu darba mērķi, veicami šādi uzdevumi:
1. Analizēt teorētisko literatūru par produktu īpašībām un diferencēšanas stratēģiju tirgū.
2. Raksturot uzņēmuma darbību un piedāvāto produktu.
3. Veikt pētījumu par uzņēmuma produktu diferencēšanu un unikālajām īpašībām klientu skatījumā.
4. Veikt produktu salīdzinājumu ar konkurentu produktiem vienā tirgū
5. Izdarīt secinājumu un noteikt uzņēmuma produkta diferencēto īpašību unikalitāti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1403829
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register