Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:165953
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārīgi par Ministru kabinetu    4
1.1.  Ministru kabineta regulējošie normatīvie akti    4
1.2.  Ministru kabineta sastāvs    4
1.3.  Ministru kabineta apstiprināšana, neuzticības izteikšana, atkāpšanās    5
1.4.  Ministru kabineta funkcijas    6
1.5.  Ministru kabineta iedalījums    8
1.6.  Aizvietošanas kārtība    8
1.7.  Lēmumu pieņemšana    8
2.  Latvijas vieta valdību tipoloģijā    9
2.1.  Parlamentārā perioda valdība Latvijā    9
2.2.  Autoritārisma periods    11
2.3.  NelikumīGās Saeimas periods    12
2.4.  Padomju periods    13
2.5.  Atjaunotā Latvija    14
2.6.  Ministru kabineta darbību reglamentējošie dokumenti    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotā literatūra un avoti    17
  Pielikumi    18
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI.
Jau agrāk, konkrētāk, parlamentārā perioda laikā, kas ilgst no 1918.-1934.gadam daži politiķi saprata, ka parlamentā iekļūst pārāk daudz mazo partiju, tāpēc nebija vienādas domas, vienotības lēmumos. Es uzskatu, ka šī ir viena no galvenajām problēmām gan agrāk, gan arī tagad Latvijā. Vēl joprojām vēlēšanu likumos barjera partiju iekļūšanai parlamentā ir pārāk maza, lai gan tā tiek visu laiku paaugstināta. Rodas arvien jaunas un jaunas partijas, kuras cenšas solīt visādus labumus, bet kad pienāk pie darba, solīto izpildīt nevar. Vajadzētu ierobežot vai noteikt partijas biedru skaitu, kurš būtu liels, lai varētu pieņemt un veidot partiju, bet cik zināms, ka politiskā kultūra Latvijā ir ļoti zema, šādas partijas veidosies ļoti ilgi vai arī nemaz nepastāvēs. Uzskatu, ka ar pašreizējo partiju skaits(aptuveni 50)ir pilnīgi pietiekošs un varētu pat ieviest likumu uz laiku aizliegt veidot jaunas partijas.
Tikai izprotot konkrētāk šo situāciju, kas ir bijusi, sākot no 1918. – 1990.gadam, es saprotu, ka šīs problēmas iet laikam līdzi, bet pilnībā atrisināmas nav. Ir vajadzīgi jauni normatīvie akti, kas regulētu partijas, to daudzumu, jo tieši tad valdība spētu konkrētāk pieņemt lēmumus. Vajadzētu būt augstākai politiskajai kultūrai Latvijā. Vajadzētu pieņemt stingrākus likumus vai pat bargus sodus gadījumos un atbildību, ja partija sola kādu labklājību, bet to neizpilda, jo, tad, es uzskatu, nebūs ne vajadzības atlaist Saeimu, partijas sāks domāt, ko tās ir spējīgas solīt un ko ne, un Saeima varēs pilnvērtīgi nostrādāt 4gadus, bet pašus solījumus iespēju robežās iekļaut visai tautai pieejamā veidā laikrakstos. Sapratu, ka Ministru kabinetu regulē ļoti daudzi normatīvie akti, piemēram, var salīdzināt sadarbības līgumu un LR Satversmi, konkrēti – LR Satversmē 59.pants, kurš nosaka, ka Ministru prezidentam un ministriem viņu amata izpildīšanai ir nepieciešama Saeimas uzticība un viņi par savu darbību ir atbildīgi Saeimas priekšā.. Būtu pareizi, ja visiem ministriem būtu vienāda alga, jo viņi pilda vienādus amatus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register