Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690099
 
Evaluation:
Published: 09.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mobilais marketings    4
  Darbības shēma    5
  Mobilais mārketings Latvijā    7
  Iespējas    9
  Media House    11
  SWOT analīze    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Ne visi zina, kas ir mobilais mārketings, jo tā ir pilnīgi jauna mārketinga nozare Latvijā. Latvijā gandrīz visi iedzīvotāji lieto mobilo telefonu – spēlē spēles, lejupielādē mūziku, lieto internetu, raksta īsziņas utt. Uzņēmumi šīs iespējas var izmantot, lai reklamētu savu zīmolu, produktu vai pakalpojumu. SIA „Media House”, kas ir lielākais šī pakalpojuma sniedzējs Latvijā, projektu vadītājs Mairis Skuja atklāj, ka mobilais mārketings Latvijā attīstās lēni, bet tajā slēpjas liels un neizmantots potenciāls. 2008. gadā 1.3 miljardi cilvēku visā pasaulē izmantos mobilo tālruni, lai piekļūtu interneta saturam, informē vadošais uzņēmums IT, telekomunikāciju un plaša patēriņa tehnoloģiju pētījumu nozarē ''IDC''.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1129441
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register