Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,66 (19%)
Discounted price*:
2,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:651366
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Monopolistiskās konkurences būtība    4
1.1.  Raksturojums    4
1.2.  Diferencēts produkts    5
1.3.  Aizsardzības instrumenti    6
1.4.  Reklāmas nozīme    7
2.  Pētījums.Analīze    8
2.1.  Monopolistiskā konkurence Latvijas tūrisma tirgū    8
2.2.  Tūrisma aģentūru „Impro” un „Begonija” piedāvājumu salīdzinājums    8
2.3.  Cenas un papildpakalpojumi    9
2.4.  Mērķis – peļņas gūšana    12
3.  Secinājumi    13
  IZMANTOTĀ INFORMĀCIJA    14
Extract

4. Secinājumi
1. Tātad monopolistiskās konkurences galvenā pazīme ir diferencēts produkts, kas monopolkonkurenci atšķir no pilnīgas konkurences.
2. Monopolistiskās konkurences tirgū pārdevēja rīcība ir pakļauta pieprasījuma un piedāvājuma likuma sakarībai, tāpēc, ja pārdevējs paaugstinās savu cenu, pieprasījums pēc preces samazināsies, bet, ja samazinās, tad pieprasījums palielināsies.
3. Monopolkonkurence atšķirībā no pilnīgas konkurences, kurā tiek ražota vienveidīga produkcija, atšķiras ar to, ka tā nodrošina preču un pakalpojumu daudzveidību, tādā veidā pilnīgāk apmierinot patērētāju vajadzības.
4. Horizontālā produkta diferencēšanas forma no vertikālās atšķiras ar to, ka tā ir raksturīga nozarēm, kas ražo īslaicīgi kalpojošas preces, bet vertikālā vairāk raksturīga nozarēm, kuru preces lieto ilglaicīgi.
5. Lai piesaistītu pircējus monopoluzņēmumam ir jādiferencē sava prece vai pakalpojums.
6. Ar patenta palīdzību var monopolistiskās konkurences tirgū var aizsargāt savu izgudrojumu un panākt, ka par veiksmīgu ideju tās autors var nopelnīt, pārdodot licenci.
7. Veiksmīga reklāma spēj palielināt ražošanas apjomus un uzņēmuma peļņu.
8. Gan tūrisma aģentūra „Begonija”, gan „Impro” diezgan aktīvi iegulda naudu reklāmā un savu pakalpojumu diferencēšanā, atlaižu programmās.
9. Tūrisma aģentūra „Begonija” vairāk orientējas uz jūras kruīzu braucieniem, bet „Impro” piedāvājumā ir vairāk ceļojumu saistībā ar ziemu un tajā gaidāmajiem svētkiem.
10. Pakalpojumu dažādošana un uzlabošana palīdzēja gan „Begonijai” , gan „Impro” paaugstināt savu peļņu.
.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Monopolistiskā konkurence Latvijas tautsaimniecībā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/651366

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register