Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126271
 
Evaluation:
Published: 29.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 60 units
References: Used
Extract

M.Montesori bija tā, kura attīstīja cilvēka attīstības filozofiju, kas vēlāk radīja svarīgus izglītības virzienus, un iespaidoja bērnu attīstības pieejas visā pasaulē. [57]
Viņas filozofija bija tradicionāla Ž.Ž.Russo, J.H.Pestalocijam un F.Frēbelim, kas akcentēja dabisko bērna potenciālu un viņa spēju attīstību apkārtējās vides apstākļos brīvībā un mīlestībā. [49.,29]
Montesori jau tad ticēja, ka bērnība nav vienīgais noslēgtais ceļa posms ceļā uz pieaugušo dzīvi, bet tas ir „cits humānisma pretstats”. Viņa uzskatīja, ka pieaugušais kļūst atkarīgs no bērna, arī tad, ja bērns ir atkarīgs no pieaugušā.
Kādas ir bērnu vajadzības vecumā no 3-6 gadu vecumam? Šajā vecumā, tās nav akadēmiskās vajadzības, bet bērni atklāj apbrīnojamus sasniegumus zināšanās un bieži mācās lasīt, rakstīt un rēķināt, kā tas parasti ir domāts viņu vecumā. [58]
Pieaugušajiem laicīgi jāpamana savu bērnu vajadzības, lai tās spētu attīstīt. Ja bērnam ir interese kaut ko mācīties, apgūt, tad ir jādod viņam iespēja to darīt. Tas ir pats labākais laiks, kad mazulis pats vēlas kaut ko apgūt – brīvprātīgi, nevis ar uzspiešanas palīdzību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1194181
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register