Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:554985
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Komercuzņēmuma nodrošinājums ar darbaspēku    4
2.  Darbinieku darba organizēšanas veidi    6
3.  Motivācijas teorētiskais pamatojums    9
3.1.  Satura motivēšanas teorijas    9
3.2.  Norises motivēšanas teorijas    12
3.3.  Stimulējošā motivēšanas teorija    14
4.  Motivācijas trūkuma sekas uzņēmumā    16
5.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju    18
6.  Motivēšanas teoriju pielietojums uzņēmumā    22
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    26
  PIELIKUMS    27
Extract

Komercdarbībā, neatkarīgi no komercuzņēmuma (turpmāk tekstā – uzņēmums) darbības profila, ikviena uzņēmuma svarīgākais resurss ir darbaspēks. Uzņēmuma darbaspēku veido tā personāls. Personāls ir zināms darbinieku kopums:
strādnieki;
kalpotāji;
vadošie kalpotāji, kuri var pieņemt un atlaist no darba iepriekšējo grupu darbiniekus.
Lai uzņēmums sekmīgi, efektīvi strādātu un attīstītos, svarīgi ir nodrošināt pietiekamu darbinieku motivāciju. Īpaši būtiski tas ir mūsdienu ekonomiskajos apstākļos, kad valstī pastāv bezdarbs. Daudzi uzņēmumu vadītāji, ņemot vērā to, ka cilvēki baidās pazaudēt darbu, izmanto šo apstākli, lai izvairītos no savu darbinieku vajadzību apmierināšanas. Taču šādu uzņēmumu vadītāji kopumā ir tikai zaudētāji, jo, nenoliedzami, efektīva darbinieku motivācija paaugstina uzņēmumā darba ražīgumu jeb produktivitāti.
Kursa darba mērķis ir:
noskaidrot darbinieku motivācijas nozīmi komercdarbībā un tās ietekmi uz uzņēmuma attīstības rādītājiem.
Lai šo mērķi sasniegtu, jāveic sekojošus uzdevumus:
sniegt priekšstatu par uzņēmuma nodrošinājumu ar darbaspēku;
analizēt darbinieku darba organizēšanas veidus;
raksturot motivāciju;
analizēt motivācijas trūkuma sekas uzņēmumā;
raksturot iespējamās metodes motivācijas uzlabošanai konkrētā uzņēmumā.
Teorētiskās daļas izklāsts balstīts uz mācību literatūru, bet praktiskās daļas izklāsts balstīts uz SIA „TIRGUS” sniegto informāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register