Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,66 (19%)
Discounted price*:
2,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:131460
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Motivācija kā jēdziens    4
3.  Cilvēka vajadzības    5
4.  Motivācijas veidi    6
5.  Motivācijas ietekme uz uzņēmumu    8
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    10
Extract

SECINĀJUMI
1. Motivācija ir cilvēka iekšējais dzinulis, kas liek viņam sasniegt savus un uzņēmuma mērķus, turklāt jēdzieni – motivācija un mērķis- ir cieši saistīti savā starpā.
2. Ir jāatceras, ka cilvēks ir būtne ar savām fizioloģiskajām, sociālajām, drošības un pašizpausmes vajadzībām, kas var ietekmēt viņa izvēli un viņa motivāciju darboties.
3. Darbinieka lēmumu strādāt, neietekmē tikai viņa paša izvēle. Tas ir atkarīgs arī no ārējiem faktoriem, kurus vadība uzņemas vai vajadzētu uzņemties ieviest darbinieku motivēšanas programmā.
4. Ārējās motivēšanas metodes var būt atalgojums – naudas izteiksmē, tai skaitā, uzņēmuma dažādu pakalpojumu nodrošināšana ar naudas palīdzību, kā arī vēlamais rezultāts var tikt panākts ar komunikācijas palīdzību, iespaidojot cilvēku emocionālā līmenī, izsakot atzinību. Tomēr pie katra darbinieka jāvēršas personīgi, jo cilvēki atšķiras savos raksturos.
5. Uzņēmumiem ir jāpievērš lielāka uzmanība motivēšanas programmai, jo tas iespaido personāla lojalitāti un vēlmi strādāt uzņēmuma labā, kas tādējādi var iespaidot uzņēmuma produktivitāti un izaugsmi.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/131460

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register