Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,54 (18%)
Discounted price*:
2,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:662572
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2015.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācija    4
1.1.  Motivācijas jēdziens    4
1.2.  Motivācijas uzdevums    4
1.3.  Motivācijas teorijas    5
1.3.1.  Maslova vajadzību piramīda    5
1.3.2.  K.Madsena pētījums    5
1.3.3.  Taisnīguma teorija    6
2.  Motivēšana    6
2.1.  Motivēšanas jēdziens    6
2.2.  Motivēšanas uzdevums    6
2.3.  Mērķi un biežākie motivēšanas veidi    7
3.  Motivēšanas spēja    8
3.1.  Motivācijas trūkuma novēršana    8
3.1.1.  Motivācijas sviras    9
3.1.2.  Nauda    10
3.1.3.  Mērķis    10
3.1.4.  Nozīme un jēga    11
3.1.5.  Piederība un labvēlīga vide    11
3.1.6.  Plāni    12
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    15
  Pielikums    16
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Motivācija ir plānošana, kurā laikā ir jāsaprot, kas ir vajadzīgs darbiniekiem. To var noskaidrot ar aptaujām, testiem un citādiem rakstiskiem vai mutiskiem komunicēšanas veidiem, lai spētu konkretizēt cilvēku vēlmes. Jo vairāk vadītājs centīsies saprast, savus darbiniekus, jo lielāks būs darba ražīgums un darbinieki būs apmierinātāki ar savu darba vietu.
Tātad motivēšanas uzdevums ir nodrošināt cilvēka apmierinātību ar darbu, atrast pieeju cilvēkam, lai viņš darītu savu darbu labāk.
Motivēšana atšķirībā no motivācijas ir process, kurā īsteno plānotās darbības, piemēram, aptaujājot darbiniekus, tiek noskaidrots, ka viņi labāk strādātu, ja viņiem pienāktos prēmija reizi gadā, ja tiktu pierādīts, cik labi darbinieki viņi ir. No motivēšanas nav jēga, ja vadītājs nesaprot, ko patiesi darbiniekiem vajag. Un uzņēmums nebūs veiksmīgs, ja darbinieki nebūs saliedēti un motivēti. Viņi nebūs patiesi, ja būs iespēja viņi uzreiz aizies prom no šāda uzņēmuma, kurā viņu nenovērtēs, nemotivēs.
Motivācija un motivēšana palīdz uzturēt uzņēmuma vidi daudz draudzīgāku un saliedētāku. Motivēšana ir ļoti nozīmīga jebkura uzņēmuma daļa.
Nauda ir lielisks piemērs kā parādīt atšķirību starp motivāciju un motivēšanu. Motivācija ir nauda kā tāda. Vadītājs saprot, ka ar naudu var mēģināt uzlabot darbinieku darba spējas vai arī viņš darbiniekus aptaujā un tiek paziņots, ka nauda viņus motivētu. Motivēšana ir , piemēram, prēmijas piešķiršana pēc noteiktu klientu skaita piesaistīšanas.
Autores skatījumā vadītājiem arī vajadzētu noskaidrot, kādi uzņēmuma mērķi būtu svarīgi darbiniekiem. Ja darbinieks jūt, ka ar viņa viedokli rēķinās un ja tiek izveidots kopējs uzņēmuma mērķis ar kuru mierā ir visi, tad darbinieks ir motivētāks kaut ko darīt, jo cilvēkam ir svarīgi, lai tas ko viņš dara ir nozīmīgs un nav pret viņa gribu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Motivācija un motivēšana - atšķirības”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/662572

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register