-
Motivācija un uzticība organizācijai
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
MOTIVĀCIJAS DEFINĪCIJA | 4 | |
MOTIVĒŠANAS PROCESS | 4 | |
BŪTISKĀ UN NEBŪTISKĀ MOTIVĀCIJA | 5 | |
MOTIVĀCIJAS TEORIJAS | 5 | |
STARPNIECĪBAS TEORIJA | 6 | |
VAJADZĪBU (APMIERINĀTĪBAS) TEORIJA | 6 | |
MASLOVA VAJADZĪBU HIERARHIJA | 6 | |
ALDERFERA ERG (EXISTENCE, RELATEDNESS AND GROWTH) TEORIJA | 7 | |
MAKLELLANDA SASNIEGUMU- ATTIECĪBU (AFILIĀCIJAS)- VARAS VAJADZĪBAS | 8 | |
HERCBERGA DIVU FAKTORU TEORIJA | 8 | |
TAISNĪGUMA TEORIJA | 10 | |
PAŠIEDARBĪBAS TEORIJA (SELF-EFFICACY THEORY) | 11 | |
BIHEIVIORĀLĀS LĪDERĪBAS TEORIJAS | 11 | |
SOCIĀLO STUDIJU (SOCIAL LEARNING) TEORIJA | 12 | |
ATTIECINĀŠANAS TEORIJA (ATTRIBUTION THEORY) | 12 | |
LOMU MODELĒŠANA (ROLE MODELLING) | 12 | |
ORIENTĀCIJAS UN PRETESTĪBAS IETEKME (THE INFLUENCE OF ORIENTATIONS AND REACTANCE) | 12 | |
MOTIVĀCIJA UN NAUDA | 13 | |
MOTIVĀCIJAS NOVĒRTĒŠANA | 13 | |
UZTICĒŠANĀS UZŅĒMUMAM | 14 | |
“UZTICĒŠANĀS UZŅĒMUMAM” NOZĪMĪGUMS | 14 | |
“NO KONTROLES LĪDZ UZTICĒŠANĀS UZŅĒMUMAM” | 14 | |
“JAPĀŅU/PĀRĀKUMA, IZCILĪBAS” TEORIJA | 15 | |
DARBA IZPILDES UN MOTIVĀCIJAS STRATĒĢIJA | 17 | |
KOPSAVILKUMS | 20 | |
IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI | 21 |
Visas organizācijas domā par līdzekļiem, kas būtu jāpielieto, lai ar darbinieku palīdzību sasniegtu ilgstošu un augstu organizācijas uzdevumu izpildīšanas līmeni. Tas nozīmē pievērst ciešu uzmanību tam, kā indivīdu vislabāk motivēt ar tādiem līdzekļiem kā stimulēšana, atlīdzība, vadība (līderība, pilnvaras), bet, vissvarīgākais, ar darbu, ko viņi veic un organizāciju, kurā viņi šo darbu veic. Mērķis, protams, ir attīstīt motivēšanas procesus un darba vidi, kas palīdzētu nodrošināt to, ka darbinieki sasniegtu tādus rezultātus, kādus no viņiem sagaida vadība.
Motivēšanas teorija apskata motivēšanas procesu. Motivēšanas teorija skaidro, kāpēc darbinieki darbā uzvedas tieši tā, kā viņi uzvedas, un kāda ir viņu motivācija. Motivēšanas teorija arī skaidro, ko organizācijām vajadzētu darīt, lai pamudinātu darbiniekus pielikt visus viņu spēkus, spējas un zināšanas, lai sekmētu organizācijas mērķu sasniegšanu un tā pat arī pašu darbinieku vajadzību apmierināšanu.
Diemžēl, pārāk bieži tiek apgalvots, ka pieejas motivācijai ir ar samāksloti vienkāršiem pieņēmumiem par to, kā tā darbojas. Motivēšanas process ir daudz sarežģītāks, nekā daudzi to uzskata un motivācijas prakse darbojas daudz efektīvāk, ja tā ir balstīta uz pareizu izpratni par motivācijas procesu. Tāpēc šajā darbā tiks:
definēts, kas tad ir motivācija;
piedāvāti vienkāršoti motivācijas pamatprocesu izskaidrojumi;
aprakstīti divi motivācijas pamattipi: būtiskais un nebūtiskais (intrinsic and extrinsic);
pētītas dažādas motivācijas teorijas, kuras izskaidro un padziļināti aplūko pamatprocesus;
apskatītas praktiskās motivāciju teoriju savstarpējās sakarības.…
Motivācijas definīcija, motivēšanas process, būtiskā un nebūtiskā motivācija, motivācijas teorijas, uzticēšanās uzņēmumam.
- Darba motivācija un samaksas organizācija konkrētā uzņēmumā
- Motivācija
- Motivācija un uzticība organizācijai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mūsdienu darba motivācijas teorijas
Research Papers for university14
-
Personāla izvērtēšana un motivācijas iespējas uzņēmumā
Research Papers for university6
-
Personāla motivācijas iespējas uzņēmumā
Research Papers for university12
-
Personāla motivācijas būtība un nozīme pārvaldes procesā
Research Papers for university4
-
Uzņēmuma darbinieku motivācijas sistēmas analīze
Research Papers for university29