Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:212256
 
Evaluation:
Published: 05.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    5
1.2.  Pārtikas nozares raksturojums Latvijā    6
1.3.  Uzņēmuma SIA „Spilva” raksturojums    8
1.4.  Uzņēmuma „Spilva” SVID analīze    9
1.5.  Motivācijas būtība    12
1.6.  Motivācijas teorijas    13
1.6.1.  Makgregora teorija X un Y    13
1.6.2.  Abrahama Maslova teorija    14
1.6.3.  Frederika Hercberga teorija    16
1.7.  Motivācijas radīšana    17
1.8.  Motivācijas efektivitātes novērtēšana    18
2.1.  Uzņēmuma „Spilva” darbinieku motivācija    22
2.2.  Darbinieku apmierinātības pētījums    22
2.3.  Atalgojuma pētījums    24
  Priekšlikumi un secinājumi    27
  Bibliogrāfiskais saraksts    28
  1.pielikums    28
  2.pielikums   
Extract

IEVADS
Pašreizējā ekonomiskā situācija ir lieliska iespēja katram uzņēmējam, vadītājam pārbaudīt savas spējas un attīstīt sevi. Ikvienam vadītājam ir jādomā par nākamā gada budžetu, pārdošanas veicināšanu, darba efektivitātes paaugstināšanu, izmaksu optimizēšanu, pakalpojumu vai produktu specializēšanu, pārprofilēšanu utt.
Arī darbiniekiem šādos apstākļos, kad inflācija joprojām ir augsta, notiek darba vietu samazināšana, izvirzītie gada plāni nepildās, mazas cerības tikt pie prēmijām, ir jāsaskaras ar daudziem izaicinājumiem – jādomā, kā izdzīvot, būt lojāliem pret uzņēmumu un saglabāt savas darba vietas. Tādēļ loģisks ir jautājums – kā motivēt darbiniekus?
Studiju darba temats: motivācijas sistēmas efektivitātes novērtēšana uzņēmumā. Pētījuma priekšmets – darbinieku motivācija.
Pētījuma objekts – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Spilva”.
Studiju darba mērķis: motivācijas sistēmas efektivitātes novērtēšana uzņēmumā.
Lai novērtētu uzņēmuma motivācijas sistēmu, darbā tiks veikti šādi uzdevumi:
- aplūkota nozare, kurā darbojas uzņēmums,
- veikta SVID analīze uzņēmumam,
- aplūkotas motivācijas būtību un pazīstamākās teorijas,
- veikt pētījumus uzņēmumā, kas palīdzēs atrast problēmas motivēšanas sistēmā,
- dot iespējamos problēmu risinājumus,
Studiju darbs sastāv no divām daļām – analītiskās un projekta daļas.
Analītiskajā daļā tiek apskatīta nozare, kurā darbojas uzņēmums, veikts uzņēmuma īss apraksts, aplūkotas motivācijas teorijas un uzņēmuma SVID analīze.
Projektu daļā tiek novērtēta motivācijas efektivitāte un sniegts problēmu risinājums.

1. ANALĪTISKĀ DAĻA
1.1. Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā
Uzņēmējdarbība ir saimnieciska darbība - ražošana vai pakalpojumu sniegšana, ko veic uzņēmējs ar noteiktu mērķi - parasti peļņas gūšanu. Latvijas likumdošanas aktos uzņēmējdarbības vietā oficiāli tiek lietots termins - komercdarbība, bet uzņēmēja vietā - komersants. Uzņēmējdarbības veikšanai uzņēmēji veido uzņēmumus kā organizatoriski saimnieciskas vienības.
Uzņēmējdarbība ir tirgus ekonomikas pamatelements ar lielu nozīmi sabiedrības attīstībā: ar nodokļiem no uzņēmējdarbības tiek apgādātas valsts institūcijas, izglītības un kultūras jomas, uzņēmējdarbības attīstība sekmē jauno darba vietu rašanos un iedzīvotāju ienākumu celšanos. Uzņēmējdarbības sekmīga darbība noved pie valsts uzplaukuma, tātad, cilvēku labklājības līmeņa celšanās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register