Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100326
 
Evaluation:
Published: 31.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
I.  ANALĪZES DAĻA    4
1.1.  ANALĪZES TEORĒTISKĀ NODAĻA    4
1.1.1.  Motivēšanas būtība un evolūcija    4
1.1.2.  Mūsdienu motivēšanas teorijas    5
1.1.3.  Latvijas uzņēmumu pieredze ar motivēšanu saistītajos jautājumos    11
1.2.  ANALĪZES PRAKTISKĀ NODAĻA    14
1.2.1.  Nozares raksturojums    14
1.2.1.  Uzņēmuma raksturojums    16
II.  PROJEKTA DAĻA    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Extract

Personāla motivēšanas sistēmas efektivitāte būtiski ietekmē uzņēmuma darbības rādītājus. Īpaši svarīgi tas ir pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Motivēti, uzņēmumam un tā kultūrai lojāli, uz klientu orientēti darbinieki, profesionāli strādājot, spēj veicināt esošo klientu apmierinātību, piesaistīt jaunus klientus, un līdz ar to pieaug gan uzņēmums apgrozījums, gan peļņa. Savukārt demotivēti, ar darba aspektiem neapmierināti darbinieki nenodrošina kvalitatīvu darba izpildi un pasliktinās arī uzņēmuma finansiālie rādītāji. Tādēļ darbinieku motivēšanas sistēmas izveidošana un novērtēšana ir viena no svarīgākajām menedžmenta funkcijām. [1, 15.lpp.]
Tāpēc šajā darbā tiks apskatīta un izvērtēta motivēšanas sistēma uzņēmumā. Kaut arī uzņēmuma produktīvs darbs ir atkarīgs gan no materiālajiem, gan no finanšu resursiem, no attīstītajām tehnoloģijām un informācijas pieejamības un aprites, tomēr cilvēku resursi ir visa iepriekš minētā apvienojošais faktors, kas veic intelektuālo darbu. Tādēļ katrā uzņēmumā ir ļoti svarīgi attīstīt un pilnveidot motivēšanas procesus un darba vidi, kas palīdzētu nodrošināt to, ka darbinieki sasniegtu plānotos rezultātus un darbotos vadībai vēlamajā virzienā. Uzņēmuma personāls ir jāuzskata par sava veida investīcijām uzņēmuma mērķu sasniegšanā.
Šī studiju darba pētāmais priekšmets ir motivēšanas sistēmas efektivitāte un pētāmais objekts – uzņēmums SIA Lattelekom, darba mērķis ir izpētīt, analizēt un novērtēt motivēšanas sistēmu reāli eksistējošā Latvijas uzņēmumā. Darbā risināmie uzdevumi ir šādi:
apskatīt motivēšanas jēdzienu un būtību;
raksturot un salīdzināt mūsdienās izmantotās motivēšanas teorijas, izvēlēties, kura ir atbilstošākā pētāmā uzņēmuma motivēšanas sistēmas novērtēšanai;
izpētīt mūsdienu Latvijas uzņēmumu pieredzi un lielākās problēmas ar motivēšanu saistītajos jautājumos;
raksturot, nozari, kurā darbojas apskatāmais uzņēmums;
sniegt uzņēmuma un tā darbības vispārēju raksturojumu;
balstoties uz analītisko materiālu, novērtēt personāla motivēšanas sistēmas efektivitāti praksē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register