Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:433473
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Analīzes praktiskā daļa    5
1.1.1.  Nozares vispārējais raksturojums    5
1.1.2.  Konkurentu analīze    6
1.1.3.  Uzņēmuma raksturojums    7
1.1.4.  Uzņēmuma vadība    8
1.1.5.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    9
1.2.  Analīzes teorētiskā nodaļa    10
2.  Projekta daļa    20
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
  Pielikums    28
Extract

Plānojot darba organizāciju tās vadītājs noteic, ka konkrēti nepieciešams izpildīt, kādu mērķu sasniegt, kad, kā un kam, viņaprāt, ir jānodarbojas ar to. Ja šo lēmumu izvēle ir izdarīta efektīvi, vadītājs saņem iespēju koordinēt daudzu ļaužu pūles un kopīgi realizēt darbinieku grupas potenciālas iespējas, aktivizēt to darbību, paaugstināt efektivitāti.
Gatavība un cilvēka vēlme strādāt ir vienas no organizācijas funkcionēšanas panākumu atslēgu faktoriem.
Ceļš pie efektīvas pārvaldes ar personālu, pie viņa darbības aktivizācijas un tās efektivitātes paaugstināšana guļ caur ļaužu motivācijas sapratni. Ja ir labi saprast, kas bīda cilvēku, pamudina viņu uz darbībām, pie kā viņš tiecas, izpildot noteiktu darbu, var, atšķirībā no piespiešanas, kas pieprasa pastāvīgu kontroli, uzbūvēt pārvaldi ar firmas personālu, kur darbinieki būs paši aktīvi tiekties izpildīt savu darbu ar vislabāko tēlu un visrezultatīvāk.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Liora” pamatdarbība ir frizētavu un kosmētisko salonu pakalpojumu sniegšana. Skaistumkopšanas salons atrodas Rīgā, Ķīpsalā, Āzenes ielā 10. Uzņēmuma īpašnieki nolēma atvērt salona tieši tur, jo Ķīpsalā slavena ar savu izstāžu centru, kur gada laikā rīko apmēram 27 – 30 izstādes, tas ir ļoti liela iespēja piesaistīt sev daudz klientus.
Salons “Liora” ieies tirgū, kā augstas kvalitātes salons ar vidējām cenām, kuri būs mazliet zemāk nekā konkurentiem. Salonā būs labs aprīkojums, kurš sagādās klientam tikai patīkamas izjūtas un atvieglos meistara darbu.
Darba mērķis ir izveidot motivācijas sistēmu, izskatīt pa posmiem darbinieku motivāciju, ka arī noteikt veidus, kā palielināt darbinieku motivāciju. Vēl izpētīt dažādas motivācijas teorijas, un atrast, no mana viedokļa, vispiemērotāko, lai uzņēmuma darbinieki būtu motivēti labāk strādāt arī bez speciāla kontrole.
Galvenais ierobežojums bija tāds, ka uzņēmums reāli neeksistē, un visi uzņēmuma dati bija izdomāti.
XX gs. otra pusē ir vērojama paaugstināta interese frizētavu mākslu attīstībai. Daudzos pasaules valstīs sistemātiski rīko konkursus, seminārus, atveras speciālas skolas. Frizieri – modelētāji aktīvi izstrādā jaunus modeļus, paņēmienus, metodes matu griešanas un matu krāsošanas sfērā. Parādījās jaunas profesijas, kuras pieprasa vispusīgas zināšanas, labu gaumi, profesionālas iemaņas, piemēram, stilists, imidžmeikers, frizieris – kolorists, nagu dizainers un citi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register