Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:353395
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Motivēšanas modeļi    3
3.  Satura motivēšanas teorijas    4
3.1.  A.Maslova vajadzību hierarhija un tās pielietošana menedžmenta praksē    4
3.2.  F.Hercberga divfaktoru teorija un tās pielietošana menedžmenta praksē    6
3.3.  D.Makkelanda ''pieredzes – vajadzības'' teorija un tās pielietošana menedžmenta praksē    7
4.  Norises motivēšanas teorijas    9
4.1.  Gaidu motivēšanas teorija un tās pielietojums menedžmenta praksē    9
4.2.  Taisnīguma motivēšanas teorija un tās pielietojums menedžmenta praksē    10
4.3.  L.Portera un E.Laudera motivēšanas teorija un tās pielietojums menedžmenta praksē    11
5.  Stimulējošās motivēšanas teorija    12
6.  Secinājumi un ieteikumi kā organizācijā uzlabot motivēšanu    14
7.  Izmantotā literatūra    15
Extract


Motivēšana ir darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personīgos mērķus.
Motivācija ir cilvēku psiholoģiskais raksturojums, kas mudina cilvēku veikt konkrētu darbību, pildīt uzdevumu. Motivēšana ir menedžmenta process cilvēku ietekmēšanā, kurš balstās uz zināšanām par to, “kas uztur cilvēkus pie dzīvības”. Menedžments ir darbību komplekss, ieskaitot plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli, kas ir vērsts uz organizācijas darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai organizācijas mērķus sasniegtu ar augstāku efektivitāti. Motivācija, savukārt, ir darbinieka apzināta ieinteresētība veikt noteiktu darbību. Uzskatu, ka darbinieks pats nav motivēts darbam. Lai viņu ieinteresētu pildīt uzdevumu, ir vajadzīgs ierosmju komplekss, ar kura palīdzību vadītājs panāk maksimālu darbinieka atdevi darbam. Darbinieka darbība ir atkarīga no trīs faktoriem:
1.Prasmes un spējām (iespējas veikt attiecīgu darbību);
1.resursiem (materiāli, instrumenti, iekārtas, informācija);
1.motivēšanas (būt ieinteresētam veikt attiecīgo darbu)
Ja darbiniekam trūkst prasmes vai zināšanu, lai veiktu kādu darbu, tad menedžeris parasti zina, kas jādara – jāpaaugstina kvalifikācija vai darbs jāuztic citam darbiniekam. Ja problēmas ir ar resursiem, tad arī aptuveni ir skaidrs – kaut kas jāmaina vai jāuzlabo.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register