Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:309038
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Extract

Stāsti par mūžīgo draudzību, mūžīgo mīlestību, ciešu un draudzīgu attiecību veidošanu vai atjaunošanu, grupu pievienošanu, patīkamu sabiedrisko aktivitāšu piedalīšanās un kopīgas aktivitātes ar ģimeni vai draugiem ir vajadzība pēc piederības.
Zemu ambīciju līmeni var atklāt stāsts, kur galvenais varonis cenšas izvairīties no atbildības, un tāpēc viņam neizdodas sasniegt savus mērķus (Bogaert & Bosma, 2012).
Vajadzība pēc varas - patīk kontrolēt un ietekmēt citus, argumentēt savu viedokli, patīk konkurence, uzvara, statuss un atzīšana. Cilvēki, kuriem dominējošais motivators ir vara, bieži tiek iedalīti divās grupās: personiska un institucionāla. Cilvēki ar vajadzību pēc personiskas varas vēlas kontrolēt citus, bet ar institucionālu varu - komandas, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus (McClelland & Burnham, 1976).
Vajadzība pēc sasniegumiem – nepieciešams noteikt un sasniegt mērķus, izvērtē riskus, lai sasniegtu savus mērķus. Tādiem cilvēkiem patīk saņemt regulāras atsauksmes par viņu progresu un sasniegumiem. Parasti patīk strādāt atsevišķi nevis komandā (McClelland, 1961).
Vajadzība pēc piederības – tādiem cilvēkiem ir svarīgi piederēt grupai/ komandai. Parasti patīk darīt to, ko vēlas grupa. Atbalsta sadarbību, kad pastāv konkurence, nepatīk nenoteiktība un situācijas ar augstu risku (McClelland, 1987) (https://www.mindtools.com/pages/article/human-motivation-theory.htm).
Vajadzība pēc izvairīšanas - tādiem cilvēkiem ir bailes no neveiksmes, bailes no atteikšanās un pat bailes no panākumiem, nepatīk darboties priekšā, viņi cenšas izvairīties no nepatīkamām situācijām. Izvairoties no situācijām, kas var izraisīt bailes, viņi domā, ka ir atraduši drošu risinājumu.
Šīs vajadzības ir saistītas ar emocijām, vērtībām un produktivitāti. Zinot, kāds ir dominējošais motivators, var radīt cilvēkā stimulu. Pamatojoties uz darbinieku motīviem, var strukturēt vadības stilu katram atsevišķam darbiniekam. Tas palīdzēs nodrošināt, darbinieku iesaistīšanu, motivēšanu un apmierinātību ar darbu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1371463
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register