Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345627
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  PSIHOLOĢISKAIS KLIMATS UN TO IETEKMĒJOŠIE FAKTORI   
1.1.  PSIHOLOĢISKĀ KLIMATA BŪTĪBA   
1.2.  POZITĪVĀ UN NEGATĪVĀ PSIHOLOĢISKĀ KLIMATA IEZĪMES   
1.3.  VADĪTĀJA PERSONĪBAS ĪPAŠĪBU UN DARBA STILA IETEKME UZ PSIHOLOĢISKO KLIMATU UZŅĒMUMĀ   
  SECINĀJUMI   
2.  UZŅĒMUMĀ STRĀDĀJOŠO VĪRIEŠU UN SIEVIEŠU PRIEKŠSTATU IZPĒTE PAR POZITĪVU PSIHOLOĢISKO KLIMATU UN VADĪTĀJU IETEKME UZ TĀ VEIDOŠANOS   
2.1.  PĒTIJUMA OBJEKTA UN METOŽU RAKSTUROJUMS   
2.2.  PĒTĪJUMA NORISE UN REZULTĀTU ANALĪZE   
2.3.  INDIVIDUĀLO RESPONDENTU PADZIĻINĀTĀS IZPĒTES REZULĀTU ANALĪZE   
2.4.  PĒTĪJUMU REZULTĀTU INTERPRETĀCIJA   
  SECINĀJUMI   
  NOBEIGUMS   
Extract

IEVADS

Mūsu sabiedrībā veidojas aizvien jaunas un jaunas privātās struktūras. Rodas konkurence, tāpēc vadītājam jāapgūst prasmes uzņēmuma vadībā gan lielos, gan mazos uzņēmumos. Organizācijas iekšējā vide ir būtiski izmainījusies, un, lai uzņēmums spētu veiksmīgi konkurēt, jāmeklē aizvien jaunas metodes un paņēmieni.
Pētījuma aktualitāte: Īstenojot pārmaiņas darba kultūras jomā, nozīmīgs ir uzņēmuma psiholoģiskais klimats un savstarpējo attiecību kvalitāte. Šo attiecību izveide svarīga ir gan iestādes vadītājam, gan līdzcilvēkiem, ar ko tas kopīgi veido kolektīvu.
Problēma: Vadītāji vēlas izveidot pozitīvu psiholoģisko klimatu uzņēmumā, bet sastopas ar dažādiem šķēršļiem. Viens no šādiem šķēršļiem ir tas, ka vīriešu un sieviešu priekšstati par pozitīvu psiholoģisko klimatu uzņēmumā atšķiras.
Pētījumu hipotēze: Sieviešu priekšstatos par pozitīvu psiholoģisko klimatu pārsvarā dominē emocionālais faktors, bet vīriešu priekšstatos dominē lietišķais faktors.
Pētījuma objekti: Viena uzņēmuma divdesmit vīrieši no 20 līdz 35 gadiem un divdesmit sievietes no 20 līdz 35 gadiem.
Pētījuma priekšmets: Vīriešu un sieviešu priekšstati psiholoģisko klimatu savā uzņēmumā.
Pētījumā izmantotas sekojošas metodes:
1. Divas darba autores sastādītas anketas respondentiem.
2. Divas padziļinātas intervijas.
Pētījuma virziens: Organizāciju psiholoģija.
Pētījuma teorētiskā koncepcija: Viesturs Reņģe - psiholoģiskā klimata veidošanās organizācijā.
Pētījuma mērķis: Noskaidrot kopīgos un atšķirīgos priekšstatus par pozitīvu psiholoģisko klimatu uzņēmumā vīriešiem un sievietēm.
Lai sasniegtu pētījuma mērķi, nepieciešams atrisināt šādus uzdevumus:
1. Literatūras analīze ar mērķi izveidot empīriskā pētījuma teorētisko pamatojumu par priekšstatiem par psiholoģisko klimatu uzņēmumā.
2. Atbilstošas metodikas izveide, ar kuras palīdzību var noteikt priekšstatus par psiholoģisko klimatu.
3. Praktisks pētījums, rezultātu apstrāde, analīze un interpretācija.
4. Secinājumu izdarīšana.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1221512
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register