Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880073
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MOTIVĒŠANAS BŪTĪBA    5
2.  MOTIVĒŠANAS TEORIJU KLASIFIKĀCIJA    7
3.  MOTIVĀCIJAS TEORIJU PIELIETOJUMS VAS LATVIJAS PASTS DARBĪBĀ    9
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    11
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    12
Extract

Organizēta struktūra nedarbosies, ja darbiniekiem nebūs motīva strādāt. Darbinieki ir katras organizācijas vērtīgākais resurss. Tomēr ne visi vadītāji saprot, cik grūti ir pārvaldīt šo resursu[2, 126.lpp.]. Uzņēmuma vadītāja uzdevums ir veidot labvēlīgu sociālpsiholoģisko klimatu uzņēmumā, kad starp darbiniekiem valda savstarpēja uzticēšanās, atbalsts, brīva uzskatu izpausme, jautājumu apspriešana, savstarpēja labvēlība, kas cieši saistīta ar prasīgumu[3, 111.lpp.]. No tā cik efektīvs izrādīsies darbinieku darbs, ir atkarīgi jebkuras organizācijas panākumi. Lai cik labi būtu vadītāja lēmumi, efektu tie dos tikai tad, kad organizācijas darbinieki tos veiksmīgi īstenos dzīvē. Bet tas var notikt tādā gadījumā, ja darbinieki ir ieinteresēti sava darba rezultātos.
Katrai organizācijai, kura ir ieinteresēta veiksmīgi strādāt un ilgstoši pastāvēt, būtiska loma ir darbinieku motivācijas procesam. Ja darbinieks uzņēmumā būs motivēts, viņam noteikti būs cita attieksme pret darbu, kā arī ieinteresētība uzņēmuma attīstībā. Motivēšana ir dinamisks process, kas lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē darbinieku un organizācijas mērķu sasniegšanu [2, 126. lpp].
Darbinieku motivācijas veicināšana nav viegls uzdevums, jo šajā procesā nepastāv standarta risinājumi un katrā konkrētā situācijā vadītājam jāizvēlas vispiemērotākā darbinieku motivēšanas metode. Turklāt, lai kāda metode tiktu izmantota, tā sniegs pozitīvu rezultātu tikai tādā gadījumā, ja vadītājs būs labi iepazinis savus darbiniekus, apzinājis viņu spējas, izpratis vēlmes un nākotnes plānus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1313487
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register