Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104245
 
Evaluation:
Published: 08.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācija un motivēšana    4
1.1.  Motivācijas būtība    4
1.2.  Pamatapgalvojumi par motivāciju un motivēšanu    5
1.3.  Motivēšana un tās nozīme vadīšanā    6
2.  Motivācijas teorijas    7
2.1.  Vajadzības teorija    8
2.1.1.  Abrahama Maslova vajadzību hierarhija    8
2.1.2.  K.Alderfera ERG teorija    11
2.1.3.  Trīs vajadzības    12
2.1.4.  Frederika Hercberga divfaktoru modelis    13
2.2.  Stimulēšanas teorija    14
2.2.1.  Stimulēšanas teorijas būtība    14
2.2.2.  Uzvedības modifikācija    14
2.3.  Taisnīguma teorija    15
2.4.  Gaidu teorija    16
2.5.  Mērķu virzīšanas teorija    17
3.  Motivācijas principi    18
4.  Motivēšanas veidi    20
4.1.  Atalgojums    21
4.2.  Bailes    22
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    25
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Katrā uzņēmu darbinieku darbība atkarīga ne tikai no prasmēm, spējām un resursiem, bet arī no katra motivācijas. Motivācija ir ne tikai līdzeklis ar kura palīdzību motivē, bet arī darbinieka psiholoģiskais stāvoklis.
2. Ir izveidotas un izstrādātas vairākas motivācijas teorijas. Bet pašas populārākās ir:
vajadzību, stimulēšanas, taisnīguma, gaidu un mērķu izvirzīšanas teorija.
3. Vajadzību teorija parāda to kas katram cilvēkam ir vajadzīgs un kādas ir viņu primārās vajadzības. Un tas arī viņus motivē strādāt.
Stimulēšanas teorija rāda to kāda ir tā bijusi uzvedība un kāda tā būs turpmāk.
Taisnīguma ir vērsta uz atalgojumu, par to kā tevi novērtē, un kā tu sevi pats motivē lai saņemtu šo atalgojumu.
Gaidu atkal motivācijas ir vērsta uz to, ka katrs izvērtē savas iespējas un alternatīvas un nogaida, lai varētu sev atrast piemērotāko motivāciju.
Mērķu virzīšana pēc cilvēka uzvedības nosaka mērķu virzīšanu.
4. Vēl var minēt, ka daži no motivācijas veidiem ir atalgojums un bailes.
Atalgojums – tas ir ļoti spēcīgs motivācijas līdzeklis. Ja pateiksi cilvēkam, ka ja turpmāk darīsi darbu tā un vēl labāk, tad tu saņemsim lielāku atalgojumu. Protams, tad tu sevi motivē strādāt tā, lai saņemtu to atalgojumu. Jo tu tad apzinies, ka varēsi atļauties ko vairāk sev un citiem.
Bailes – šajos laikos bailes ir liels motivācijas līmenis. Jo tev ir bailes pazaudēt darbu, neatrast citu, zaudēt naudas līdzekļus. Tagad daudzi uzņēmumi izmanto bailes lai iebaidītu un motivētu darbinieku. Jo zemapziņā tu sevi ieprogrammē man jāstrādā labi, lai nepazaudētu darbu.
5. Gudram un pieraudzējušam vadītājam ir jāiepazīst savi padotie un jārada tiem attiecīga darba vide, kas ir saistīta ar uzņēmuma darbības veidu. Un, protams, vadītājam savi darbinieki ir jāuztver kā personības, nevis, ka darbaspēks.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1325803
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register