Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:874614
 
Evaluation:
Published: 22.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Mugurkaula uzbūve    6
1.1.  Mugurkaula deformācijas    6
1.2.  Deformāciju izraisošie faktori    7
1.3.  Mugurkaulu deformāciju izplatība Latvijā    9
2.  Mugurkaula sāpju izraisošie faktori Rīgas Imantas vidusskolas jauniešiem    10
2.1.  Aptaujas rezultātu analīze    11
3.  Ieteikumi mugurkaula veselības uzlabošanai    14
  Secinājumi    16
  Izmantotie informācijas avoti    17
  PIelikumi    18
Extract

SECINĀJUMI
Darba izvirzītais mērķis ir sasniegts. Tika noskaidrots, ka visbiežāk skolēniem rada sāpes mugurā nepareiza sēdēšanas poza. Kā rezultātā var secināt, ka šis un citi faktori var izraisīt mugurkaula deformācijas. Uzrakstīti 5 nozīmīgi ieteikumi mugurkaula veselības saglabāšanai.
Visi darbā izvirzītie uzdevumi tika veiksmīgi izpildīti. Tika atrasta informācija, kas palīdzēja labāk izprast mugurkaula fizioloģiju un tā deformācijas. Kā arī izprast un pamatot iegūtos rezultātus. Uzrakstīti secinājumi un spriedumi, balstoties uz aptaujas rezultātiem. Aptaujas analīzes laikā tika konstatētas anketas nepilnības. To novērošanai nepieciešami daži papildus jautājumi, kas rastu vispārīgāk skaidrojošus rezultātus.
Tika uzrakstīts, kā būs iespējams izmantot ieteikumus mugurkaula veselības uzlabošanai. Šis pētnieciskais darbs var būt izmantots skolās, lai pastāstītu skolēniem par situācijas nopietnību. Sevišķi jāuzsver vienkāršo rekomendāciju ievērošanas lietderību.
Izvirzītā hipotēze ir daļēji apstiprinājusies. Balstoties uz aptaujas rezultātiem var secināt, ka skolēni ikdienā saskarās ar muguras sāpju cēloņiem, taču netiecās no tiem izvairīties. Piemēram, rezultātos tika konstatēts, ka 24 skolēni, tas ir vairāk nekā puse, nav informēti par D vitamīna līmeni organismā. Tas liecina par to, ka viņi, iespējams, neapzinās kāda ir tā nozīme. Var spriest, ka jaunieši nav pietiekami informēti vai arī nav ieinteresēti savas veselības uzlabošanai. Šaubas par hipotēzes apstiprināšanos rada iespaidīgi rezultāti par specialistu apmeklējumu. Tie parādīja, ka skolēniem bijušas problēmas, kuras bija nepieciešams risināt, taču citi aptaujas rezultāti rāda, ka speciālista ieteikumi tiek pildīti, tomēr ikdienas darbībā skolēni nerīkojas pareizi attiecībā uz mugurkaula veselības saglabāšanu. No šī var secināt, ka skolēni nav gatavi pildīt vienkāršus ieteikumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register