Ja valstī darbojas multinacionāls uzņēmums tam jāpakļaujas tām pašām tiesiskajām normām kā vietējiem uzņēmumiem. Vissvarīgākie nacionālie regulējumi ietver:
1.Konkurences likumu;
2.Noteikumus par zaudējumiem dēļ nekvalitatīvas produkcijas;
3.Agresīvas tirdzniecības aizliegumu;
4.Noteikumus par drošību;
5.Noteikumus par darbaspēku un nodarbinātību;
6.Likumu par grāmatvedību;;
7.Likumu par nodokļiem un nodevām.
Sakarā ar starptautiskās tirdzniecības paplašināšanos, daudzi no šiem noteikumiem, tiek attiecināti uz darbībām, kas notiek ārpus valsts robežām, visvairāk tas izpaužas ar pirmajiem trim. ASV ir valsts, kas visvairāk vēlējusies, lai tās likumi tiktu piemēroti arī ārpus valsts robežām, taču pārējā pasaule to uztvēra diezgan asi. Daudzas valstis to uzskatīja par jaukšanos iekšējās lietās. Tāpat arī Eiropas savienība ir sākusi piemērot internacionālos regulējumus ārpus tās teritorijām.
1982. gada 5. Februārī Fredija Leikera izveidotais uzņēmums sabruka. Pieredzējušais likviditators Kristofers Moris bija izraudzīts par uzņēmuma likvidatoru. Mr. Moris atklāja pierādījumus par to, ka 1982. Gada janvārī vairākas aviokompānijas gan ASV, gan Eiropas, kas darbojās ziemeļatlantijas maršrutos, ir vienojušās veikt darbības, kas radītu finansiālas grūtības Laker Airways, tās pārdod biļetes par tādu pašu cenu kā Laker Airways un piedevām vēl piedāvā dažādus labumus, kas pašām aviokompānijām liek ciest zaudējumus. Notikušo starp British Airways un Laker Airways detalizēti apskatīja Lords Diploks. Lielākā daļa faktu aviācijas aprindās bija zināmi jau pirms Laker Airways sabrukšanas.British Caledonia Airways, lai arī paši nepiemēroja zēmās biļešu cenas, jo tajā laikā tieši nekonkurēja ar Laker Airways, bet viņiem bija kopīgas intereses ar pārējām aviokompānijām, tāpēc ka jebkurā laikā Laker Airways varēja uzsākt reisus tādos maršrutos, kas konkurētu ar British Caledonia. Ir pierādījumi ka British Caledonia apgalvojusi, ka Laker Airways vada dezorganizētu biznesu Ziemeļatlantijas maršrutos.…