Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:413881
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Emocijas cilvēka dzīvē    6
2.  Kas ir mūzika    8
3.  Mūzikas ietekme uz cilvēka psiholoģisko stāvokli    10
  Praktiskā daļa    11
4.  Aptauja    11
5.  Eksperimenti    12
5.1.  Pirmais eksperiments    12
5.2.  Otrais eksperiments. Lišera tests    14
  Secinājumi    15
  Izmantotie avoti    16
Extract

Secinājumi
Cilvēka ķermenis kā unikāls un smalki pielāgots instruments spēj ne tikai uztvert šīs skaņas un ritmus, bet arī izstarot fiziskās, emocionālās, garīgās un garīgās dzīves frekvences. Mūzika, kurā frekvences un ritmi sakrīt ar cilvēka ritmiem un frekvencēm, darbojas saskaņā ar dziļās masāžas principu atomu un molekulārā līmenī.
Šā darba gaitā darba autors nonāca pie šādiem secinājumiem:
• emocijas ir cilvēka dzīves neatņemama sastāvdaļa;
• emocijas darbojas kā iekšējā valoda, kā signālu sistēma, caur kuru subjekts uzzina par notiekošā nozīmīgumu.
• tās spēj ietekmēt ķermeņa psiholoģisko un fizioloģisko aktivitāti ar skaņu, ritmu un emocijām.
Mūzika ir māksla, kurā pieredze, jūtas un idejas tiek izteiktas ritmiski un intonacionāli organizētās skaņās.
Veiktā praktiskā izpēte, lai identificētu mūzikas ietekmi uz cilvēka emocionālo stāvokli, parādīja, ka pastāv kāda saikne starp krāsu, mūziku, kā arī emocionālo stāvokli, bet ir grūti viennozīmīgi identificēt attiecībā uz visiem mūzikas žanriem. No visiem muzikālajiem fragmentiem parādījās tikai divam (klasika un RnB), kas visos priekšmetos izraisa pozitīvu emocionālo stāvokli un ir apvienotas ar siltu krāsu. Tajā pašā laikā pārējie skolēni uztver dažādos veidos.
Darbs ir sasniedzis mērķi. Autors pētījā mūzikas ietekmi uz skolēnu emocionālo stāvokli.
Autora izvirzītā hipotēze ir pilnībā apstiprināta.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register