Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:938323
 
Evaluation:
Published: 02.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Racionālās un emocionālās jomas līdzsvara jautājumi izglītībā kā Latvijā, tā
visā pasaulē, tiek pētīti jau 20. gadsimta sākumā. Interese par vispusīgas personības
attīstību emocionāli un intelektuāli līdzsvarotā mācību procesā atspoguļojas tā laika
jaunajos pedagoģiskajos virzienos un strāvojumos. Šo ideju ietekme, cilvēka emociju
nozīmes atzīšana un uzsvēršana, konstatējama Jūlija Augusta Studenta (1998),
Aleksandra Dauges (Dauge, 1925) uzskatos un atziľās. Viľu pārliecību, ka zināšanu
apguve un personības attīstība nevar būt sekmīga bez emociju un jūtu attīstības,
pierāda mūsdienu zinātne.
20. gadsimta beigās emociju jautājumi tiek aktualizēti atkārtoti. To izpētei
pievēršas ne tikai pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieki, bet arī dabaszinātnieki,
fiziologi, neirofiziologi. Pētījumu rezultātā tiek atzīta emociju nozīme indivīda
attīstības un adaptācijas procesos, pasaules, vērtību, sevis un citu cilvēku izpratnē,
piepildītas dzīves izjūtā, kā arī intelektuālo procesu sekmīgā norisē. Agrā bērnībā
prāta, jūtu un gribas līdzsvars ir dabisks, bet veltot pārāk lielu vērību prāta attīstībai
un nepietiekamu – emociju pasaulei, līdzsvars tiek izjaukts (Špona, 2006). …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register