Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:544631
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.08.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mūžizglītība kā izglītības īpašs veids    6
2.  Andragoģijas būtība    10
3.  Pieaugušo izglītība    13
3.1.  Pieaugušo izglītības filozofija    13
3.2.  Pieaugušo izglītības jēdziens, funkcijas    14
3.3.  Pieaugušo izglītības principi    16
3.4.  Pieaugušo izglītības metodes    17
3.5.  Tiesnešu apmācība, kvalifikācijas celšana, problēmas    19
  Nobeigums    25
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Extract

Katras paaudzes cilvēkiem ir savas problēmas. 20. gadsimta beigās un 21. gadsimtā aktuāla ir kļuvusi problēma par ilgtspējīgas sabiedrības veidošanos pasaules mērogā.
Jēdziens „izglītība ilgtspējīgai nākotnei” ietver sevī izpratni par uz cilvēku orientētu ētiku. Kā norādīts UNESCO materiālos 1997. gadā, tās ir „attiecības starp cilvēkiem un tā dzīves vietu”. Nākotnes ētika, kas tiek plānota kā planētas ētika, kā norāda UNESCO 1997. gada materiāli, ir orientēta uz „cilvēka drošības stāvokļa” ieguvi. Pētījumos par šīm problēmām tiek norādīts, ka ētikas lauks mūsdienās sakrīt ar atbildības lauku, bet to var panākt, tikai pateicoties indivīda kvalitātēm.
Ilgtspējīgas sabiedrības veidošanās ir atkarīga no cilvēku kompetences līmeņa visās dzīves jomās. UNESCO dokumentos jau 1972. gadā tika norādīts, ka cilvēkam visu mūžu ir jāmācās „būt” (leaming to be). Lai indivīds izdzīvotu, adaptētos laikmeta prasībām, attīstītos, pašrealizētos gan darba tirgū, gan perso­niskajā dzīvē, sabiedrībai kopumā un katram indivīdam atsevišķi ir nepieciešams mācīties. Mācīšanās notiek visa mūža garumā un plašumā (darbavietās, mājās, sabiedriskās dzīves apstākļos).
Mācīšanās raksturo ne tikai indivīdu, bet arī sabiedrību, ietekmējot tās attīstību un progresu.
UNESCO pasaules izglītības forumā Dakārā 2000. gada aprīlī tika noteikti galvenie izglītības mērķi ikvienam pilsonim un „sabiedrībai, kas mācās”. Par šīm lietām tiek runāts arī Eiropas Komisijas dokumentā „Mūžizglītības memorands” (2000), kas tika apspriests Latvijas sabiedrībā, un tā rezultātā sagatavots gala ziņojums Eiropas Komisijai Briselē, īpaši akcentējama ir Memoranda ideja: Eiropas lielākā vērtība ir cilvēks, tāpēc priekš­plānā izvirzās uzdevums palielināt investīcijas cilvēkresursos, nevis institūcijās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1170153
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register