Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,60 (15%)
Discounted price*:
3,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:163964
Evaluation:
Published: 09.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2015.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  UZŅĒMUMA SIA „R GRUPA” DARBĪBAS APRAKSTS UN ANALĪZE    6
2.  UZŅĒMUMĀ KONSTATĒTIE TRŪKUMI    10
2.1.  Zema uzņēmuma konkurētspēja    10
2.2.  Kvalificēta darbaspēka trūkums    11
2.3.  Ekonomiski neizdevīgi maršruti    11
3.  PIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBĪBAS UZLABOŠANAI    14
3.1.  Uzņēmuma finanšu līdzekļu optimizēšana konkurētspējas paaugstināšanai    14
3.2.  Kvalificēta darbaspēka piesaiste    18
3.3.  Maršruta plānošana un ārpakalpojuma izmantošana    18
Extract

3.3. Maršruta plānošana un ārpakalpojuma izmantošana
Iepriekšējā nodaļā autors apskatīja esošo maršrutu Rīga – Liepāja – Ventspils – Rīga, secinot, ka tas ir ekonomiski neizdevīgs un ļoti laikietilpīgs. Šī maršruta galvenā problēma ir liels attālums, jo, lai gan pilsētas atrodas relatīvi tuvu viena otrai, tukšgaitas pārbraucieni ir vairāk nekā 77% no kopējā maršruta apjoma. Lai padarītu šo maršrutu izdevīgu ir nepieciešams izmantot ārpakalpojumu. Nepieciešams būs izīrēt vienu vilcēju ar smagsvara treileri, kura sākotnēja atrašanās vieta būs Liepāja vai Ventspils. Konkrētajā gadījumā nav nozīmes, no kuras pilsētas tiks izīrēta tehnikas vienība, jo, pērkot ārpakalpojumu, ir jāmaksā par konkrēti nobraukto kilometrāžu. Attiecīgi veicamais maršruts būtu Liepāja – Ventspils – Liepāja.
3.2.attēls Maršruts Liepāja-Ventspils-Liepāja
Lai veiktu esošā un izstrādātā maršruta salīdzināšanu no ekonomiskā izdevīguma un laika patēriņa viedokļa, jāsaprot, cik ārpakalpojumā izmaksā viens kilometrs. Izpētot sniegtos pakalpojums internetā, var secināt, ka tie būtiski neatšķiras dažādos Latvijas reģionos un pārsvarā tā ir viena konstanta summa, tādēļ, balstoties uz jauno informāciju, darba autors pēc noklusējuma izvēlas likmi par kilometru 1,15 EUR attālumā, turklāt pieņemot, ka ārpakalpojums tiek ņemts pārvedamās kravas atrašanās vietā, t.i., Liepājā.

3.2.tabula
Maršruta attālums un izdevumi
Posms Attālums, km Ārpakalpojuma pirkšana
Liepāja – Ventspils 118 1,15 EUR *118km = 135,7 EUR
Ventspils – Liepāja 118 1,15 EUR *118km = 135,7 EUR
KOPĀ 236 271,4 EUR

Salīdzinot esošā maršruta, kura laikā uzņēmums izmanto savu pakalpojumu, un ārpakalpojuma izmantošanas ekonomisko lietderīgumu, autors secina, ka šajā gadījumā ārpakalpojuma izmantošana, kas izmaksātu 271,4 EUR ir izdevīgāka, nekā kravas pārvešana ar savu transportu, kas izmaksātu 410,77 EUR; kopējais ietaupījums par šo maršrutu, izmantojot ārpakalpojumu, būtu 139,37 EUR, turklāt tā kā krasi samazinātos transporta nobraukums, samazinātos arī izdevumi par remontu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Neizdevīga maršrutu plānošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/163964

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register