Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:756771
 
Evaluation:
Published: 23.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Noieta veicināšanas stratēģijas.   
  To uzdevumi, mērķi.   
  Virzošās stratēģijas.   
  Velkošās stratēģijas.   
  Budžeta veidošana.   
  Noieta veicināšanas pasākumu budžeta veidošanas metodes.   
  Reklāma.   
Extract

Noieta veicināšanas stratēģija tiek noteikta atkarībā no vispārīgiem mērķiem un uzdevumiem. Tās uzdevumi var būt šādi:

radīt patērētāja uztverē nepieciešamības izjūtu pēc noteikta produkta veida. Ir nepieciešams pārliecināt klientus par to, ka konkrētais produkts atbilst viņu prasībām. Tas var sagādāt grūtības, ja produkts ir tiko ieviests, īpaši, ja tas ir pavisam jauns un nepazīstams;
radīt produkta markas atpazīstamību. Šajā procesā tie nostiprināta produkta marka un tās raksturīgākās iezīmes. Jāpanāk, lai marka izceltos starp konkurentu piedāvātajām markām, un atbilstoši jānostiprina pozitīva reputācija;
veidot attieksmi pret produkta marku. Tā atkarīga no markas atpazīstamības. Šajā gadījumā mārketinga speciālisti cenšas izveidot pozitīvu attieksmi klienta apziņā; iepazīšanās ar konkrēto marku ir tikai procesa viena daļa
rosināt vēlmi iegādāties noteiktas markas produktus. Tā nozīmē klienta pozitīvu attieksmi. Mārketinga speciālisti mēģina pārliecināt klientu nekavējoties iegādāties produktu;
radīt iespēju izdarīt pirkiumu. Šī noieta veicināšana nozīmē to, ka produkts jau ir pieejams un klients zina, kur to iegādāties.

Kaut arī iepriekš minētie pieci uzdevumi ir sakārtoti noteiktā secībā, ne vienmēr, realizējot noieta veicināšanas stratēģiju, ir nepieciešams precīzi to ievērot. Dažkārt pirmos uzdevumus jau būs izpildījuši iepriekšējie mārketinga darbinieki. Piemēram, Lielbritānijas tirgū tika piedāvāts Radion veļas pulveris, noieta veicināšanas stratēģijā tika izlaists pirmais iepriekšminētais uzdevums un uzreiz tika uzsākta markas atpazīstamības veidošana. To panāca, reklāmā markas vārdu veidojot no 1 m augstiem burtiem. Pēc tam kad markas nosaukums bija pietiekami labi nostiprināts cilvēku apziņā, uzņēmums varēja sākt veidot pozitīvu attieksmi pret produkta marku, bet nebija īpašas nepieciešamības stāstīt cilvēkiem, kur varēs nopirkt šo produktu, jo visi kā pašu par sevi saprotamu uztvēra, ka veļas pulveri varēs nopirkt lielveikalos.

Atkarībā no sadales kanāliem mārketinga speciālistiem nepieciešams izlemt, kad piemērot virzošo stratēģiju un kad velkošo noieta veicināšanas stratēģiju, vai arī izmantot abas šīs stratēģijas kopā.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register