Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:891917
 
Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Satura rādītājs    3
  Ievads    4
1.  Organizācijas imidža jēdziens un tā būtība    5
2.  Organizācijas reputācija    6
3.  Korporatīvā tēla veidošanas process    7
4.  Organizācijas imidža struktūra    9
5.  Organizācijas imidža objekti    13
6.  Imidža komponenti    15
6.1.  Reklāma    16
6.2.  Zīmols    17
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

IEVADS

  Pēdējā divdesmitā gadsimta ceturdaļa ir tas laiks, kad kompānijas, koorporācijas un mazie uzņēmumi atklāja reputācijas spēku vai tā saucamo organizācijas imidžu. Mūsdienās organizācijas imidžu var definēt kā vienu no būtiskiem uzvaras virzītājspēkiem biznesā un sabiedriskajā dzīvē. Īpaša nozīme imidžam ir lielās un pazīstamās organizācijās. Katrai lielai un ietekmīgai organizācijai ir jāiegūst sabiedrības uzticība, ko var iegūt vienīgi ar pozitiīvu organizācijas tēlu.
Konkurence preču un pakalpojmu tirgū jau sen lika organizācijām aizdomāties par to kā to uztver sabiedrība. Mūsdienās nevienam nav noslēpums, ka pareiza imidža izveide palīdz patērētājam uztvert organizācijas darbību vai preci ko tā ražo kā kaut ko atšķirīgu no analogiem produktiem, kaut ko labāku. Pozitīvais tēls tādējādi izraisa labvēlīgu reputāciju plašākos un būtiskākos mērogos, tādos kā produkcijas kvalitāte.
Pozitīvais tēls paaugstina komerciālas organizācijas konkurētspēju tirgū. Tas pievelk patērētājus un partnerus, paātrina pārdošanas tempus, un palielina to apjomus. Valdības struktūrām tas nodrošina iedzīvotāju, biznesa un masu mēdiju atbalstu. Universitātēm, slimnīcām, fondiem – palīdz piesaistīt līdzekļus, kā arī labākos no iespējamiem resursiem.Pozitīvais tēls ir svarīgs ne tikai komerciālajam organizācijām, bet arī pilsētām, valstīm, pasaules valstu reģioniem. Tirgus un biznesa globalizācija nodrošina strauju darba pieaugumu struktūrām un organizācijām, kas nodarbojas ar imidža veidošanu. Imidža veidošana mūsdienās nav iedomājama bez sabiedriskām attiecībām, reklāmas un mārketinga kopumā. Šī tēma ir ļoti aktuāla, jo viens no uzņēmuma panākumu ķīlas balstiem ir tā seja, kas pauž individualitāti un oriģinalitāti – spēju atšķirties no citiem..
  Mērķis : Darba mērķis ir iepazīties ar organizācijas imidža būtību un tā veidošanas paņēmieniem. Noskaidrot kā veidot pozitīvu imidžu, kas nodrošina organizācijas izaugsmi.
Uzdevumi:
Veikt pētniecisko darbu balstoties uz zinātnisko literatūru.
Teorētiski aplūkot organizācijas imidža būtību
Apskatīt organizācijas imidža pamatelementus un struktūru.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register