Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142746
 
Evaluation:
Published: 05.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Organizācijas kultūra    4
1.1.  Jēdziena skaidrojumi    4
1.2.  Organizācijas kultūras loma un nozīme    4
1.3.  Vājas un stipras kultūras    5
1.4.  Organizācijas kultūras galvenās funkcijas    7
1.5.  Organizācijas kultūras veidošanās    7
1.6.  Organizācijas kultūras līmeņi    8
1.7.  Organizācijas kultūras ārējās izpausmes    10
1.8.  Organizāciju kultūras tipoloģija    11
1.8.1.  Harisona organizāciju kultūras tipoloģija    11
1.8.2.  T. Dīla un A. Kenedija organizāciju kultūras tipoloģija    14
1.8.3.  L. Konstantīna organizācijas kultūras tipoloģija    14
1.8.4.  K. Kamerona organizācijas kultūras tipoloģija    15
1.9.  Organizācijas kultūras diagnostika    17
2.  Situācijas apraksts – organizācijas kultūras izmaiņa Hipotēku bankā pēdējo 3 gadu laikā    18
2.1.  Situācijas raksturojums bankā ap 2005. gadu    19
2.2.  Situācijas raksturojums bankā ap 2008. gadu    22
2.3.  Organizācijas kultūras izmaiņas Hipotēku bankā    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
Extract

Organizācijas kultūru ir grūti viennozīmīgi definēt, jo to ir iespējams skatīt no dažādiem aspektiem, piemēram, no izglītības, uzņēmuma stiprām un vājām pusēm, kā arī darbiniekiem. Kamēr vadītāji ar savu darbību un menedžmentu spēlē lielu lomu organizācijas kultūras definēšanā, visi darbinieki sniedz savu ieguldījumu kultūras veidošanā. Ierodoties jaunā kompānijā katram darbiniekam ir sava personīgā pieredze un viņi nāk no dažādām vidēm, līdz ar to vienotu kultūru ir grūti izveidot. Bet parasti vadītājs zina, kad ir atradis īsto darbinieku, kas ir piemērots uzņēmuma kultūrai. Darbinieks vienkārši jūtas īstajā vietā.
Kultūrai ir varens spēks, kas veido apmierinātību ar darbu, darba attiecībām un procesiem. Taču kultūra ir kaut kas tāds, ko nevar redzēt, izņemot caur fizikālām izpausmēm konkrētā darba vietā.
Daudzos gadījumos kultūru var uzskatīt par „personību”. Līdzīgi kā cilvēka personība, tā tiek veidota no vērtībām, ticībām, pamatpieņēmumiem, interesēm, pieredzēm, audzināšanas un paradumiem, kas veido personas izturēšanos. Kultūra ir uzvedība, kas izpaužas brīdī, kad darba grupa strādā kopā pie noteiktiem, galvenokārt nerakstītiem noteikumiem.
Kultūru parasti nevar nosaukt par labu vai sliktu, kaut arī organizācijas kultūras aspekti iespējams veicina progresu un attīstību, taču citi aspekti var traucēt progresam.
Organizāciju kultūra ir samērā jauns, bet jau popularitāti ieguvis jēdziens gan organizāciju socioloģijā, gan psiholoģijā. Šis jēdziens ļauj labāk saprast un aprakstīt organizāciju kā specifisku lielo grupu dzīvi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register