Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:188243
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Organizācijā tiek izmantota lineārā struktūra. Pilnvaras tiek nodotas tieši no vadītāja padotajam. Katram padotajam ir tikai viens vadītājs un tas izslēdz pretrunīgu lēmumu pieņemšanu. Direktoram organizācija ir viegli pārskatāma un ērti kontrolējama. Nepatīkama ir garā vadības ķēde un tas, ka projektu vadītājiem ir jāpārzin pārāk daudz jautājumu. Dotajā kompānijā šī struktūra ir visefektīvākā, jo visa darba pamatā ir informācijas apmaiņa, nodošana starp līmeņiem, kā arī ir nepieciešams stingri izkontrolēt savu padoto darbību. Šajā darbības sfērā nav pieļaujama pretrunīgu lēmumu pieņemšana un visam ir jānotiek laikā, tāpēc ar šo struktūru to ir visvieglāk nodrošināt. Pateicoties strukturālā modeļa pielietošanai, katram zemākajam līmenim ir skaidri zināmi darba uzdevumi un atbildība, kas jānes. Piemēram, ja tiktu izmantota funkcionālā saite vai jauktā struktūra, uzdevumu izpildē un norādījumu došanā rastos divdomība, kas nav pieļaujama – katra vadītāja vadīšanas stils un darba spējas atšķiras. Arī katra organizācijas elementa tiesības, pienākumi un pilnvaras nebūtu strikti noteiktas un dublētos. Šajā modelī līdz minimumam ir samazināts vadīšanas līmeņu skaits, lai panāktu lietišķo sakaru nepārprotamību un vienkāršību. Tā kā organizācijā ir vairāki līmeņi starp vadītājiem un izpildītājiem, kompānijā nereti tiek rīkotas sapulces, kurās piedalās visi organizācijas līmeņi, ar mērķi, lai arī zemākie līmeņi varētu uzklausīt direktora ieteikumus un norādījumus, kā arī uzklausīt zemāko līmeņu ieteikumus, bet par to vairāk sadaļā Komunikācija.

Misija
Organizēt pasākumus visaugstākajā kvalitātes līmenī nodrošinot patstāvīgu piedāvājumu un apmierinot klientu un apmeklētāju vēlmes Latvijā un Austrumeiropā ar inovatīviem risinājumiem.
Stratēģiskie mērķi
1.) Panākt firmas atpazīstamību.
2.) Tirgus daļas iekarošana. Panākt, ka kompānijai tiek piedāvāts veikt trešo daļu korporatīvo svinību un sporta dienu, organizēt trešo daļu lielo koncertu un šovu.
3.) Laika gaitā nodrošināt maksimālu uzņēmuma rentabilitāti – samazināt izmaksas līdz maksimumam un gūt maksimālu peļņu.
Taktiskie mērķi
1.) No visiem organizētajiem pasākumiem saglabāt videomateriālus un fotogrāfijas.
2.) Informatīvas WEB mājas lapas izveide.
3.) Nodibināt sadarbību ar citām firmām, kas darbojas šajā segmentā..
4.) Iegādāties skaņu, video un gaismas tehniku.
5.) Nokārtot alkohola pārdošanas un uzglabāšanas, pārtikas pagatavošanas un pārdošanas licences.
6.) Iegūt patstāvīgo klientu loku, kas apmeklē publiskos pasākumus.
7.) Sadarboties ar reklāmas aģentūrām.
8.) Veikt inovācijas šovbiznesā.
9.) Masu medijiem piedāvāt bezmaksas biļetes.
Operatīvie mērķi
1.) Veikt cenu aptauju.
2.) Veikt socioloģiskās aptaujas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1343130
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register