Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:167730
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma cenas noteikšana    4
2.  Pakalpojuma cenas piemērošana tirgum    7
2.1.  Cenas atlaides izmantošana    7
2.2.  Diferencētas cenas veidošana    8
2.3.  Psiholoģisko cenu veidošana    8
2.4.  Stimulējošas cenas veidošana atkarībā no uzņēmuma izvietojuma    9
2.5.  Cenas veidošana starptautiskajā tirgū    9
3.  Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija    10
4.  Pakalpojuma piedāvājuma cenas veidošanas stratēģija    12
6.1.  Vispārējā informācija    14
6.2.  Viesu nama „Ievlejas” piedāvājums    15
7.  Viesu nama „Ievlejas” novērtējums    16
7.1.  Naktsmītnes cenas veidošas stratēģija    16
7.2.  Telpas īres un pirts cenas veidošanas stratēģija    17
7.3.  Kopējais cenas veidošanas novērtējums    17
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
Extract

7.3. Kopējais cenas veidošanas novērtējums
Sakas pagasts un Pāvilosta ir neliela pilsēta, tur viens par otru zina, tāpat ir ar uzņēmumiem, zina kādus pakalpojumus sniedz, kādas ir cenas attiecīgai kvalitatei. Katrs izvēlas vai ietaupīt naudu, vai izbaudīt kvalitāti. Šis viesu nams jau darbojas pietiekami daudz gadus un īpašnieki ir plaši pazīstams visiem pārējiem vietējiem uzņēmējiem.
Viesu nams kopējā cenas veidošanā neko daudz nav mainījuši. Cenu veidošanas stratēģijā lielākā loma ir bijusi tieši valstiji, attiecīgi, kad bija ekonomikas krīze, tad viesu namam vajadzēja samazināt cenas, lai vismaz būtu vairāk klientu. Viesu nams ir lieliski izvēlejušies mērķauditoriju – strādājušos cilvēkus, ģimenes.
Izvērtējot visu pakalpojumu cenas, tās ir lētākas vai tādas pašas, kā nonkurentiem. Autore secina, ka pieprasījums ir pietiekošs, lai gūtu pelņu. Un uzņēmumam nevajag domāt par cenas veidošanas stratēģijas maiņu [personīgā informācija].

Secinājumi
1. Viesnu nama cenas ir lētākas vai ļoti līdzīgas, kā konkurentiem.
2. Viesu namam ir pietiekams piedāvājumu klāsts.
3. Ir izveidota laba cenas veidošanas stratēģija. Cenas ir pietiekami stabilas, bet tiek piemērotas arī atlaides.
4. Uzņēmums ir orientēts uz ģimenēm ar bērniem, lai pilsētās dzīvojošie valsts iedzīvotāji integrētos laukos.
5. Naktsmītnes ziņā cena ir atbilstoši neliela Sakas pagastam – ne par zemu, ne par augstu.
6. Uzņēmumam kvalitāte un viesu vēlmju apmierināšana ir pirmajā vietā.
7. Veidojot cenu netika ņemti vērā konkurenti, kuriem bija zemākas cenas. 

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register