Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
1,14 (19%)
Discounted price*:
4,85
Purchase
Add to Wish List
ID number:183429
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  Pakalpojums un pakalpojuma līgums    8
1.1.  Pakalpojuma līguma jēdziens    11
1.1.1.  Pakalpojuma līguma būtiskās sastāvdaļas    13
1.1.2.  Piegādātāja un Pasūtītāja pienākumi    15
1.1.3.  Pasūtījuma nodošanas un pieņemšanas kārtība    17
1.1.4.  Pakalpojuma līguma atcelšana    20
2.  Pakalpojuma līguma sastādīšanas un slēgšanas tiesiskais regulējumus Latvijā    24
3.  Pakalpojuma līguma pilnveide SIA "X"    29
  SECINĀJUMI    34
  PRIEKŠLIKUMI    35
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    36
Extract

SECINĀJUMI
Autors kvalifikācijas darbā pastiprinātu uzmanību pievērsīs tieši pakalpojuma līguma institūtam. Izvērtējot patreizējo stāvokli, autors ir konstatējis, ka pakalpojuma līgumi ir vieni no visizplatītākajām tiesību nodrošinājuma formām pakalpojuma nodrošināšanas jomā.
Tā kā augstākminētais līgums, galvenokārt, ir divpusējs, pastāv dažādas variācijas par tā satura pielāgošanu attiecīgajam līguma priekšmetam un nosacījumiem, kurus ievērojot, darījums tiks uzskatīts par notikušu. Autors uzskata, ka zināšanas par darījuma tiesiskajiem apstākļiem ir vispārnoderīgas, it īpaši profesionāla jurista darbā.
Lai gan Latvijas Republikas Civillikums visnotaļ plaši regulē pakalpojuma līguma noslēgšanas tiesiskos aspektus, tomēr pastāv dažādi tiesību normu interpretācijas viedokļi, arī tiesību doktrīnas, kas nereti tiek plaši pielietotas līguma apstrīdēšanas gadījumos. Kā būtisku apstākli autors min pakalpojuma sniedzēja un patērētāja noslēgtajā līgumā ietvertie netaisnīgie noteikumi, kas nav spēkā no līguma noslēgšanas brīža, bet līgums paliek spēkā, ja tas var pastāvēt arī turpmāk, kad izslēgti netaisnīgie noteikumi, tādā gadījumā maldinot patērētāju.
Jāatzīmē, ka saskaņā ar Preču un pakalpojumu drošuma likumu, ražotāja un pakalpojuma sniedzēja pienākums ir sniegt patiesu un pilnīgu informāciju par pakalpojumu (arī brīdinājumus), lai būtu iespējams novērtēt riskus, kas saistīti ar pakalpojuma izmantošanu normālā vai paredzamā to lietošanas vai izmantošanas periodā, ja šie riski nav uzreiz acīmredzami bez attiecīgiem brīdinājumiem, un veikt piesardzības pasākumus. Brīdināšana neatbrīvo no likumā noteikto pienākumu izpildes un atbildības.
Ja starp pakalpojuma sniedzēju un patērētāju rodas strīds par to, vai noslēgtajā līgumā ietvertie noteikumi ir netaisnīgi, jebkurai no līgumslēdzējām pusēm ir tiesības vērsties tiesā, bet patērētājs ir tiesīgs vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Darbā pieminētā uzņēmuma SIA “X” Pakalpojuma līgumā par transporta pakalpojumu ir atrunāts, ka Puses strīda gadījumā var vērsties tiesā, bet pēc autora domām, būtu pareizi arī norādīt, ka Pasūtītājam ir tiesības vērsties patērētāju tiesības aizsardzības centrā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,61 €
Work pack Nr. 1348522
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pakalpojuma līguma pilnveide pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/183429

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register